Tattoo Artist: Sasha Unisex

Een jaar geleden maakte ik kennis met de tattoo-kunsten van Sasha Unisex. Ik las een artikel over inspirerende tattoo-artiesten en werd verliefd op haar stijl. Sasha is een kunstenares pur sang. Met waterverf maakt ze een ontwerp en ze tatoeëert het zo dat het net lijkt alsof ze op een lijf geschilderd heeft. Ik vind het prachtig!

Ik volg al een hele tijd haar Instagram-account en elke keer weer word ik meer vastbesloten om ooit naar Moskou te reizen en daar een plaatje van haar op mijn lijf te bemachtigen. Dit plan is natuurlijk nog niet concreet, maar verleden zomer hebben mijn vriendin Annika uit Finland en ik besloten dat we het in 2016 willen doen!

Ik heb zelf vier tatoeages. Geen grote kunstwerken, maar vier kleintjes. Op mijn kuiten een hartje en peace-teken; in mijn nek een Keltisch symbool voor verbondenheid met mijn ouders en op de binnenkant van mijn elleboog staat ‘dromer’. Ik ben er nog lang niet klaar mee. Binnenkort komt er een klein woordje bij, maar ik droom ook over een schouder vol bloemen en een mooi plaatje van Sasha op mijn zij. Wat voor plaatje dat precies moet worden, daar ben ik nog niet over uit.

Feit is dat ik haar werk echte kunstwerkjes vind en ik kan haar aparte stijl heel erg waarderen. Veel bloemen en dieren, eenhoorns, kinderlijke kleurtjes en mooie vormen. Voor jullie heb ik 22 foto’s geselecteerd die zij op haar Instagram heeft geplaatst. Maak kennis met het werk van Sasha Unisex!
Sasha UnisexSasha Unisex

Sasha Unisex

Sasha Unisex

Sasha Unisex

Sasha Unisex

Sasha Unisex

Sasha Unisex

Sasha Unisex

Sasha Unisex

Sasha Unisex

Sasha Unisex

Sasha Unisex

Sasha Unisex

Sasha Unisex


Sasha Unisex
Sasha Unisex

Sasha Unisex

Sasha Unisex

Sasha Unisex

Sasha Unisex

Sasha Unisex

Sasha Unisex

Volg Sasha op Instagram: sashaunisex

Wat vinden jullie van haar werk?

Een gedachte over “Tattoo Artist: Sasha Unisex

Plaats een reactie