Geproefd! Smiths Goals

Ik ben een echte snoepkont! Elke dag prop ik wel chippies en koekjes naar binnen en ik vind het leuk (en lekker natuurlijk) om nieuwe dingen uit te proberen. Ook blikjes drinken met mooie verpakkingen neem ik vaak mee naar huis om eens te proeven. Meestal blijft het bij een keertje, want mijn favoriete snacks en drankjes zijn moeilijk te verslaan, maar toch neem ik steeds weer iets nieuws mee. Voortaan zal ik die lekkernijen zorgvuldig voor jullie beoordelen en elke week deel ik met jullie wat ik nu weer voor nieuws heb geproefd. En omdat Tim en ik ook qua smaak zo totaal verschillend zijn, proeft en beoordeelt Tim mee zodat jullie twee kanten van het verhaal horen! Deze week: Smiths Goal!

Eetsmakelijk!
Smiths GoalToen ik Smiths Goal bij de Dirk zag liggen werd ik heel blij. Ik heb deze chips namelijk eerder geproefd en kon me herinneren dat ik ze toen erg lekker vond. Blijkbaar brengt Smiths deze chips tijdens EK’s en WK’s uit (misschien nu dan een beetje vroeg…). Tim kende ze nog niet en ik wilde ze ook wel weer graag proeven, dus bij deze:

1. Smaak
Britt: Ik ben sowieso gek op maïs-chips maar deze spannen voor mij wel echt de kroon. Wat zijn ze lekker!! Ik proef kaas, dat staat ook op de verpakking, en nog iets dat ik niet helemaal thuis kan brengen. Volgens de ingrediëntenlijst is het alleen kaas dat ik proef, maar volgens de Smiths website hebben deze chips een bacon smaak. Ik raak er een beetje van in de war, maar hoe dan ook: ze zijn super lekker!
Tim:  Lekker! Geen idee wat voor smaak ik proef, maar het is gewoon lekker. 

2. Structuur
Britt: Net als Cheetos en andere maïs-chips. Een beetje bros, niet te hard.
Tim: De structuur is prima, makkelijk door te bijten.

3. Opvallende kenmerken
Britt & Tim: Rond!

4. Herhaalbaarheid 
Britt: Voor nu mijn nieuwe lievelingschips! Ik vind ze heerlijk!
Tim: Ik vind ze eigenlijk wel lekker, en meestal hebben Britt en ik een totaal andere smaak, dus leuk dat we ook eens hetzelfde lekker vinden.
Smiths GoalEindoordeel: Het voelt als een klein wonder, want we zijn allebei zeer te spreken over deze tijdelijke chips. We vergelijken ze vooral meet Cheetos en die vinden we ook heerlijk, maar doordat de Goals niet altijd verkrijgbaar zijn zullen we deze nog vaak kopen de komende tijd. Ze zijn perfect!

Smiths Goals kochten we bij Dirk (in de aanbieding) voor €0,99. Niet duur voor een A-merk en zeker de prijs waard!!

 

2 gedachtes over “Geproefd! Smiths Goals

Geef een reactie

