New Stuff: Primark

Twee weken geleden ging ik met mijn vriendinnen naar de Primark op Zuidplein, op jacht naar flamingo-decoratie. Verschillende mensen hadden me namelijk gewezen op de leuke dingen die ze daar verkochten, en bij de Primark op Alexandrium hadden ze helemaal niets. Ik kan wel zeggen dat de missie geslaagd is, want ik ging met twee tassen vol leuke spulletjes naar huis! Kijk mee naar mijn Primark aankopen! Warning: Hier word je hebberig van!
DSC_4567Ik rende meteen naar de Home afdeling, want iemand had me al op de flamingo-lampjes gewezen en ik had het kussen ook doorgestuurd gekregen, dus ik was echt in paniek omdat ik bang was dat ze al uitverkocht zouden zijn. Wat een geluk! Alles was er nog! Ik kocht dus flamingo led-lampjes, een flamingo kussen en flamingo sokken.

DSC_4569

Ik “spaar” leuke sokken en heb er echt veeeel te veel, maar deze kon ik echt niet laten liggen. Het Hogwarts hoesje moest ook echt mee. Ik dacht altijd dat harde hoesjes mijn iPhone niet goed zouden beschermen, maar dit is al de tweede harde die ik bij Primark koop en hoe vaak ik mijn iPhone ook laat vallen, er gebeurt niks (klop klop) (denk: afkloppen). Een echte aanrader dus!

DSC_4571

Verder nam ik heel schattig kadopapier mee, waar ik eerst een deur mee wou beplakken, maar dat werd echt te druk. De ijslolly houders vond ik gewoon erg leuk voor de zomer en ik nam ook prikkertjes met een hartje erop mee en ananasclips om zakjes etc. mee dicht te maken.

DSC_4568

Tot slot viel mijn oog op dit leuke kussen (die met de driehoekjes) en hij bleek afgeprijsd te zijn naar 2 euro (!) dus die kon ik echt niet laten liggen. Toen ik nog niet zou gaan samenwonen en wel Ad Hoc stond ingeschreven wilde ik mijn huisje mint groen en oranje inrichten. Daar is uiteindelijk weinig van gekomen, maar die kleurtjes blijven me een blij gevoel geven. Ook kocht ik een simpel vestje, die je in een outfitpost al voorbij hebt zien komen. En ik scoorde naadloze strings. Totaal niet sexy, maar ik heb zoveel jurkjes en rokken waar ik soms niets onder draag omdat je bij al mijn ondergoed de lijnen ziet en ik dat echt heel ordinair vind. Ik had niet gedacht dat het iets voor mij zou zijn, maar het werkt echt en ze zitten ook nog super lekker!

DSC_4570
Maken dit soort spulletjes jullie ook zo vrolijk?

 

Geef een reactie

