Outfit: Army Green

Een paar jaar terug droeg ik nog vooral hoedjes, maar sinds twee jaar ben ik eerder geneigd een toffe pet te pakken. Zeker sinds ik met Tim samen ben, die echt gek is op petten, draag ik ze zodra het regent of juist heel mooi weer is. Maar sinds ik mijn bril heb vind ik het niet zo leuk meer. Ik droeg mijn petten voornamelijk met de klep naar achteren, en dat vind ik eigenlijk niet zo tof staan met een montuur erbij. Misschien zit het gewoon tussen mijn oren, misschien zijn petten wel niet voor meisjes met brillen, of misschien moet ik de klep eens wat vaker naar voren dragen. Gisteren pikte ik Tim zijn New Era pet in en eindelijk keek ik weer eens naar een tevreden hoofd met pet in de spiegel.

Mijn outfit was sowieso al best stoer. De army broek heb ik nooit eerder gecombineerde de legergroene blouse, maar ik vind die combinatie juist wel tof. De schoenen steken lekker af, maar passen prima bij de rest van mijn outfit. Natuurlijk heb ik wel twee armbandjes om in diezelfde bordeauxrode kleur, maar dat valt geloof ik alleen mij op. Verder draag ik ook eens een jas op de foto, want we gingen even lopen met Arie, het hondje van Tim zijn moeder.

De pet is van New Era, de top van H&M, de blouse en broek komen beiden van de Zara, de schoenen zijn van Puma en de jas is van G-star. Die jas kocht ik trouwens toen ik 16/17 was bij Men At Work met korting, omdat ik daar toen werkte, en is echt nog in perfecte staat terwijl ik hem ontzettend vaak heb gedragen. Die doe ik nooit meer weg! De ring met de draak is ook al ruim tien jaar oud, maar sinds kort draag ik hem weer. Ik blijf een fantasy-fan!

Veel foto’s vandaag, maar ik kon slecht kiezen. Have fun met het bekijken van de foto’s & have a happy day!
DSC_4804

DSC_4779

DSC_4786

DSC_4803

DSC_4805

DSC_4814

DSC_4819

DSC_4802

DSC_4800

DSC_4810

DSC_4811

DSC_4797

DSC_4798

DSC_4808

DSC_4790

Wat vinden jullie van petten bij meisjes?

Geef een reactie

