The Boyfriend Tag

Omdat ik het zelf erg leuk vind tags te lezen en ik net iets te graag over mijzelf praat, post ik regelmatig tags op mijn blog. Dit keer: the boyfriend tag.

Tim en ik zijn over twee dagen precies één jaar en twee maanden samen. Dat is misschien nog niet super lang, maar we zijn vanaf het begin vrijwel elke dag samen geweest en wonen sinds maart ook samen. We hebben elkaar in korte tijd heel goed leren kennen en zijn echt zo’n klef stel geworden waar ik vroeger altijd een beetje een hekel aan had. Ik kon het me nooit voorstellen dat ik iemand zo leuk en aardig zou vinden dat ik altijd bij hem zou willen zijn. Toen ik deze tag tegenkwam leek het me leuk om eens te kijken hoeveel Tim over mij weet. Ik denk eigenlijk dat hij lang niet alle antwoorden goed heeft omdat mijn mening over bepaalde dingen continu verandert. Sterker nog, ik weet zelf niet eens zo zeker wat ik op veel vragen moet antwoorden, dus ik zal hem zeker niet afrekenen op foute antwoorden, maar ben wél heel benieuwd hoe ver hij komt. Bij deze: succes schat!
The Boyfriend Tag

Ze zit voor de tv, waar kijkt ze naar?
Tim: Onzin programma’s waarbij je niet hoeft na te denken en Wie is de chef? als ze bijvoorbeeld aan het afwassen is.
Britt: Wij kijken vrijwel altijd samen tv, en dan het liefst naar van die onzinnige programma’s zoals Samantha en Michael. Maar ook het nieuws kijk ik regelmatig en ik ben fan van Wie is de Chef? En films kijken we ook veel… en series… Nou, ik kan nu al niet kiezen.

Noem iets wat ze niet lust.
Tim: Varkensvlees.
Britt: Vet varkensvlees

Jullie zijn uit eten, wat bestelt ze te drinken?
Tim: Ginger Ale.
Britt: Ice Tea of Ginger Ale

Wat is haar schoenmaat?
Tim: 38
Britt: 37

Als ze spullen zou verzamelen, wat zou dat dan zijn?
Tim: Ze verzamelt alles.
Britt: Boeken, schoenen, herinneringen… Te veel om op te noemen!

Wat is haar favoriete broodje?
Tim: Een geroosterde boterham met allemaal dingen erop, zoals pijnboompitten en die groene shit.
Britt: Avocado en kip en thuis een geroosterde boterham met wat er in huis is.

Noem iets wat ze elke dag zou eten als het kon.
Tim: Mij.
Britt: Als ik elke dag hetzelfde zou eten verveelt dat snel dus helemaal niks. Ik houd van afwisseling.

Wat is haar favoriete ontbijtje?
Tim: Croissantjes met verse jus.
Britt: Een croissantje uit de oven met gesmolten kaas, een lekkere bak koffie en verse jus.

Wat is haar favoriete muziek?
Tim: Pianomuziek.
Britt: Pianomuziek en rock.

Wat is haar favoriete sportteam?
Tim: Die heeft ze denk ik niet.
Britt: Helemaal niets, alleen Oranje tijdens EK’s en WK’s.

Welke kleur hebben haar ogen?
Tim: Blauw
Britt: Blauw

Wie zijn haar beste vriendinnen?
Tim: Alexandra, Karlijn en Isis.
Britt: Alexandra, Karlijn, Isis en Dimar (maar dat is een vriend).

Wat doe jij, waarvan ze zou willen dat je het niet doet?
Tim: Lui zijn.
Britt: Uit een fles drinken en dan één laagje laten staan. En niet uit bed kunnen komen.

Waar is ze geboren?
Tim: Vlaardingen
Britt: Vlaardingen.

Je bakt een taart voor haar verjaardag, wat is haar favoriet?
Tim: Ik haal een taart bij de banketbakker.
Britt: Ik heb helemaal geen lievelingstaart. Maar die van Zoet en Zout is wel héél erg lekker.

Wat voor sporten heeft ze allemaal gedaan?
Tim: Voetbal, paardrijden, ballet, tennis en stijldansen.
Britt: Ballet, Paardrijden, Voetbal, Tennis, Stijldansen.

Wat zou ze uren kunnen doen?
Tim: Lezen
Britt: Lezen, schrijven en knutselen.

Wat is een uniek talent dat ze heeft?
Tim: Schrijven en scooterrijden.
Britt: Ik denk schrijven en heel veel praten.

Hoelang zijn jullie al samen?
Tim: Een jaar en twee maanden.
Britt: Een jaar en twee maanden.

Onze reacties:
Tim: Bij de meeste dingen moest ik toch wel even goed nadenken. Ik weet het allemaal wel, maar als ik het zo 1, 2, 3 moet zeggen dan ben ik het toch even kwijt. Maar ik vind Britt super lief en het is echt weer typisch zij om zo’n vragenlijst door mij in te laten vullen.

Britt:
 Nou, hij heeft het best goed gedaan! Soms moest ik hem stiekem toch wel een beetje helpen, maar zo gaat dat altijd bij ons en hij heeft het bovenverwachting gedaan. Nu op zoek naar een omgekeerde tag, ik ben nu ook wel benieuwd hoe goed ik Tim denk te kennen.

Lees ook:
Dit is mijn lijf-tag
My life in 20 questions-tag
Bijna één jaar samen: Ons verhaal

Geef een reactie

