Outfit: Verwaaid

Gisteren regende het eerst keihard, daarna kwamen de zon en de wind. Die wind is niet mis bij ons voor de deur, want hij raast altijd langs het strategisch geplaatste V&D gebouw. Het trotseren van de wind zag ik maar als een warming-up, want ’s avonds gingen Tim en ik voor de derde keer naar de sportschool. Jawel!

Ik wilde per se deze Nike Air Max weer eens aan. Ik kocht ze 2,5 jaar geleden met veel moeite. Ik zag ze bij Daily Rush, besloot ze niet te nemen omdat ik al een jas had gekocht, kreeg spijt, ging terug, en constateerde dat mijn maat was uitverkocht. Gelukkig heeft Rotterdam meer fijne sneaker-adresjes, en bij Seventy Five hadden ze ze nog wel. Ze waren dan wel iets te groot, maar kleiner hadden ze niet en met een zooltje erin ging het wel. Oké, af en toe krijg ik er blaren van, maar ik vind ze zo tof dat het de pijn helemaal waard is!

Het jasje is van Supertrash, de broek van Fifty Four, de top kocht ik ooit ergens voor 5 euro, de schoenen zijn van Nike Air Max en de ketting kocht ik bij Steps.
Kijk mee naar mijn verwaaide look 😉 !
DSC_4769

DSC_4763

DSC_4775

DSC_4765

DSC_4767

DSC_4772

DSC_4773

DSC_4770

Plaats een reactie