Wish List: AÃRK Collective Watches

Een rondje internet doet een mens goed maar mijn wish list wordt langer en langer. Toch krijg ik er geen genoeg van om me in mijn hoofd rijk te rekenen met mooie spullen van merken die ik nog niet ken. Dit keer ben ik gevallen voor een horlogemerk waar ik nog nooit van had gehoord, maar waar ik heel – héél erg hard van ga kwijlen. Wauw! Kijk mee naar de pareltjes van AÃRK Collective! En laat ik maar meteen beginnen met één van mijn favorieten:

iconicmonochromeHet merk is door vier “Melbourne-based creatives” opgericht en hecht waarde aan simpele vormen en tiny details. Als ik naar deze horloges kijk denk ik: prachtig, minimalistisch en perfect. Ze zijn niet heel goedkoop, maar ook niet onbetaalbaar: prijzen liggen tussen 139 en 350 dollar. Oh, en ze zijn unisex. Als jij het grove exemplaar van je lover draagt maak je gewoon de blits!

classicamber    eclipse

eonblack   iconicgraphite

eonsilver   tidesilver

shellwhite   classicnavyink

De horloges zijn te bestellen via https://aarkcollective.com . Helaas heb ik nog geen verkooppunten in Nederland kunnen ontdekken.

Zijn jullie inmiddels ook gaan kwijlen van deze AÃRK horloges?

Een gedachte over “Wish List: AÃRK Collective Watches

Plaats een reactie