New Stuff // Outfit: Gehaakte Kimono

Verleden week kocht ik dit hele fijne vestje / kimono maar op de grond of een hangertje zag het er niet echt spannend uit, waardoor ik heb gewacht met hem aan jullie te showen. Gisteren was het natuurlijk heerlijk weer en ik was dan ook in mijn nopjes toen ik mijn nieuwe kimono eindelijk aan kon. Kijk mee naar dit fijne, zomerse kledingstuk en de outfit die ik er bij droeg.
Gehaakte KimonoHet begon heel onschuldig: Ik had Nikes verkocht op Marktplaats en door de C&A ben ik sneller bij het DHL-punt. Maar laat de C&A nu net een super leuke collectie hebben hangen. Ik probeerde een shirtje, jurkje en kimono en besloot het t-shirt en de kimono mee te nemen, toen mijn oog onderweg naar de kassa op deze gehaakte kimono viel. Veel meer iets voor mij, want ik ben nogal klein en die kimono leek toch wel erg groot om mijn lichaam. Deze is perfect om ergens even overheen te gooien en door de fringes is hij voor mijn gevoel helemaal af!

Gehaakte kimonoDeze kimono nam ik voor €19,95 mee bij C&A. Verder draag ik een zwart topje, jeans van Circle of Trust, sneakers van Adidas en wat armbandjes en mijn horloge van Swatch.


Gehaakte Kimono
Adidas Gazelle Sneakers

BraceletsDe armband om mijn rechterhand is gemaakt in Oeganda door meisjes en vrouwen waar een vriendin van mijn moeder een soort opvanghuis voor heeft.

Gehaakte Kimono
Gaan jullie dit jaar ook voor een kimono?

4 gedachtes over “New Stuff // Outfit: Gehaakte Kimono

Geef een reactie

