Outfit: Euromast

Sinds kort hebben Tim en ik een Rotterdampas. Toen het donderdag super mooi weer was en we er achter kwamen dat we ons tripje naar Haarlem moesten cancelen omdat ons gratis OV al weer voorbij was, besloten we naar de Euromast te gaan. Normaal is de entree bijna een tientje, maar wij mochten gratis naar binnen! En wat was het leuk!

Later deze week zal ik wat meer over het uitje vertellen, voor nu de outfitfoto’s die we op de Euromast én in het park er onder/naast hebben geschoten. Ik voel me steeds meer op mijn gemak voor de camera en Tim wordt steeds beter in het fotograferen, dus voortaan zal ik elke zondag een outfit posten.

De crop top komt van Imagine by Kim, het rokje kocht ik bij C&A, de ketting komt van de WE en de schoenen zijn van Converse. Daarnaast had ik eigenlijk een leuk Adidas jasje aan, maar die zie je alleen op de laatste twee foto’s omdat het warm genoeg was. Kijk mee!EuromastEuromast

EuromastEuromastDSC_5426DSC_5462White All StarsDSC_5483Yellow VespaYellow VespaVolgende week zondag weer een nieuwe outfit!

 

Een gedachte over “Outfit: Euromast

Geef een reactie

