Geproefd! Chio Kä­seln Em­men­ta­ler

Ik ben een echte snoepkont! Elke dag prop ik wel chippies en koekjes naar binnen en ik vind het leuk (en lekker natuurlijk) om nieuwe dingen uit te proberen. Ook blikjes drinken met mooie verpakkingen neem ik vaak mee naar huis om eens te proeven. Meestal blijft het bij een keertje, want mijn favoriete snacks en drankjes zijn moeilijk te verslaan, maar toch neem ik steeds weer iets nieuws mee. Voortaan zal ik die lekkernijen zorgvuldig voor jullie beoordelen en elke vrijdag deel ik met jullie wat ik nu weer voor nieuws heb geproefd. En omdat Tim en ik ook qua smaak zo totaal verschillend zijn, proeft en beoordeelt Tim mee zodat jullie twee kanten van het verhaal horen! Deze week: Chio Kä­seln Em­men­ta­ler.

Eetsmakelijk!

Chio Kä­seln em­men­ta­lerMijn moeder gaat liever zonder mijn pa boodschappen doen, en dat is niet voor niets. Hij wil ook alles uitproberen en toen hij van de week zelf boodschappen ging doen kwam hij natuurlijk met van alles thuis, zo ook deze chippies. Toen ik diezelfde avond even bij hun op de bank zat snaaide ik die zak snel mee. Paps vond ze niet zo, en ik wilde ze wel proberen!

1. Smaak
Britt: Mhhh, lekker! Aparte kaassmaak, best sterk. Ook de nasmaak! I like it!
Tim:  Het is wel te eten, maar de kaassmaak is veel te sterk. 

2. Structuur
Britt: Perfect. Vrij bros en luchtig van binnen; ze zijn hol.
Tim: Ik vind ze eigenlijk net iets hard.

3. Opvallende kenmerken
Britt: Het ziet eruit als gatenkaas, super leuk!
Tim: Nope

4. Herhaalbaarheid 
Britt: Ik blijf er van eten. Zou het zeker nog eens kopen, lekker!
Tim: Ik zou dit niet nog eens eten.

Chio Kä­seln Em­men­ta­ler

Eindoordeel: Smaken verschillen, ik hou van de sterke kaassmaak en ben ook gek op bijvoorbeeld een kaasplateau, maar Tim moet daar niets van hebben. Voor de kaasliefhebber dus zeker een aanrader, en anders gewoon lekker laten staan.

Chio Kä­seln Em­men­ta­ler kochten we bij Albert Heijn voor €1,25. Aan de dure kant, maar Chio is in feite gewoon een A-merk op het gebied van afwijkende soorten chips, en wat mij betreft de prijs wel waard.

Geef een reactie

