Outfit: Date Night

Ik probeer om minimaal één keer per week een outfit foto te plaatsen. De hele week baalde ik al dat ik mijn outfits niet op de foto had gekregen, maar donderdag moest en zou het lukken. Bij gebrek aan tijd dan maar op de parkeerplaats van het Feyenoord Stadion, want Tim en ik gingen samen vieren dat de vakantie was begonnen met een lekker avondje bios.

De foto’s zijn genomen bij mijn moeder haar auto, want zo prachtig was de parkeerplaats nou ook weer niet en mijn kleding matchte bij de Fiat. Het zijn maar een paar foto’s en ik ben er niet heel tevreden over, maar uiteindelijk blijft dit een post om jullie een indruk te geven van mijn stijl en dat is denk ik wel gelukt.

Ik draag een verknipt t-shirt uit New York dat ik vijf jaar geleden kocht toen ik bijna terug zou gaan naar Nederland na een jaar high school in Amerika gedaan te hebben. Ook het jasje kocht ik in Amerika bij Express. De jeans is van Circle of Trust en de laarsjes zijn ook al een paar jaar oud en komen van de Zara. Een keertje op hakken voor de verandering.

Kijk mee naar de foto’s die Tim van mij maakte voor onze Date Night.

P.s. We gingen naar Unfriended, best een toffe film en leuk (voor een keertje) om een film als een soort van shared screen te beleven. DSC_5242

DSC_5246

DSC_5236

DSC_5253

DSC_5240

DSC_5257

Foto 09-07-15 22 33 48

 

Vinden jullie deze outfit geschikt voor een date night @ de bios?

Een gedachte over “Outfit: Date Night

Geef een reactie

