Outfit: Summer Proof

Deze winter kon je me uittekenen in een dikke trui, spijkerbroek en mijn warme Shabbies. Ik wil me simpelweg lekker voelen als er buiten geen blauwe lucht op me wacht en stiekem droeg ik onder al die lagen kleding zelfs geen bh, gewoon voor het extra comfi-gevoel. Ik heb geen enorme borsten, dus met een topje onder mijn trui ging dat prima, en dat is eigenlijk ook het grootste nadeel van de zomer: die rot-bh moet weer aan. Natuurlijk kan ik ‘m heel feministisch uitlaten, maar ik vind het zelf ook mooier als onder een topje het niet allemaal los bungelt. Eén ding is zeker: ik haat bh’s, maar ik hou van de zomer!

Mijn lievelingsoutfit bestaat uit een jurkje of rokje met een leuk topje en een paar fijne gympen er onder. Vroeger droeg ik niets anders dan killer heels, en die tijd is echt wel voorbij. Ik heb zoveel mooie hakken en draag ze nog steeds graag, maar comfort went erg snel en ik heb het er simpelweg niet meer zo vaak voor over om pijn in mijn rug te hebben.

Nu de zomer overduidelijk lekker aan de gang is, kunnen mijn zomerkleren eindelijk de dozen uit en mijn kast weer in. Wat word ik er blij van zeg! Vandaag zien jullie een makkelijke outfit, die ik toch zelf heel leuk vind. De reden voor het feesthoedje lezen jullie later.

De foto’s zijn gemaakt in het park vlak bij ons huis. Vroeger was het echt een prachtig park en ik wilde graag op de foto tussen de bloemen, maar die waren nergens te vinden. Dan maar de speeltuin in! Ik voelde me echt weer even kind en dat gevoel is fantastisch! Tim en ik hebben afgesproken toch wat vaker naar het park te gaan. Een beetje rondlopen en genieten van de natuur, midden in de stad.

De top is van C&A, het rokje van Bershka, de spijkerblouse en ketting komen van H&M en de schoenen zijn van Vans.
Kijk mee naar mijn eerste échte zomerlook!

DSC_5103

DSC_5108

DSC_5122

DSC_5136

DSC_5147

DSC_5142

DSC_5154

DSC_5158

Geef een reactie

