Daar ben ik weer!

Zo! Daar ben ik weer, terug van weggeweest! De afgelopen weken kon ik het bloggen er simpelweg even niet bijhebben. Ik vond het jammer, mistte het ontzettend, maar wilde me echt focussen op mijn scriptie en Tim helpen met zijn tentamenweek. Maar ik ben er doorheen gekomen! Zojuist heb ik de verbeterde versie van mijn scriptie (en tevens laatste kans om mijn pre-master jaar succesvol af te sluiten) geüpload en ik verwacht morgen al te horen of ik door mag stromen naar de master, want mijn begeleider is ontzettend snel met cijfers. Duimen maar!

Met het inleveren van mijn scriptie is voor mij ook de vakantie begonnen. Ik heb dit jaar al mijn vakken in één keer gehaald, een prestatie waar ik ontzettend trots op ben omdat ik dat nooit had durven dromen. Ik heb niet eerder mogen ervaren hoe fijn het is om geen herkansingen te hebben, en zeker nu ik mijn scriptie nog aan moest passen was het heel fijn dat ik mijn hoofd niet hoefde te breken over moeilijke statistiek opgaven of sociologische kwesties uit het verleden.

Wat nu? Nou, vervelen zal ik me niet! Vanmiddag ga ik met Tim een Rotterdampas halen zodat we deze zomer veel leuke dingen met korting kunnen doen. Met een Rotterdampas mag je ook een aantal keer gratis naar de bioscoop, dus vanmiddag gaan we meteen naar Jurassic World. Vanavond komt er een vriend op visite en morgen ga ik lekker een nieuwsbrief typen voor mijn oude stagebedrijf. En dan staat mijn toneelvoorstelling al voor de deur! Ik zit bij toneelvereniging Varia en dit weekend spelen wij het stuk ‘Verrot’ waar we maanden voor geoefend hebben. Ik heb een prominente rol in dit stuk en kijk er ontzettend naar uit voor het publiek te mogen spelen. Morgen zal ik wat meer over de voorstelling vertellen.

Ik houd het even kort, want ik heb nog niet door de kamer gedanst en dat moet natuurlijk wel na het uploaden van mijn scriptie. Ondanks dat ik het bloggen aan de kant had geschoven, heb ik wel mijn Instagram account bijgehouden. Ik pak mijn spiegelreflexcamera er nu dagelijks bij om foto’s te maken van de dingen waar ik blij van wordt en deze vervolgens op mijn account te posten. Mocht je benieuwd zijn, klik dan hier.

Toedeloe!

Thesis

Een gedachte over “Daar ben ik weer!

Geef een reactie

