Favs van: Studio Stationery

Het is geen geheim dat ik gek ben op stationery spulletjes. Stickers, notitieblokjes, kaarten, leuke paperclips… Ik heb het allemaal en word er ontzettend vrolijk van. Ik kwam er pas zelfs achter dat er een complete stationery community bestaat (had ik kunnen verwachten, I know) op het internet.

Sinds ik samenwoon koop ik voornamelijk leuke spulletjes voor in huis en is mijn stationery obsessie een beetje geslonken, maar als ik een leuke webshop zoals die van Studio Stationery tegenkom dan borrelt er toch weer wat happiness naar boven. Ze verkopen ontzettend vrolijke spulletjes. Er is niet ontzettend veel keuze, maar ik vond de producten feestelijk genoeg om te laten zien.

Tijdens het rondneuzen kwam ik wel één nadeel tegen: er is een minimale afname per product. Het is ook eigenlijk een website voor bedrijven. Met vijf dezelfde kaarten bestellen heb ik niet zo’n moeite, die komen wel op. Maar vijf planners of tien identieke stickervellen vind ik zonde. Dat weerhoudt mij in ieder geval om te bestellen. Toch vind ik de spulletjes erg leuk en wil ik ze met jullie delen.

Kijk mee en geniet!
Studio Stationery

 Studio Stationery

Studio Stationery

Studio Stationery

 

Studio Stationery

Studio Stationery

 

Bestellen kan via: www.studiostationery.nl

Zijn jullie ook gek op dit soort vrolijke stationery producten waar je al snel te veel van hebt?

 

Geef een reactie

