Outfit: Lazy Monday

Gisteren had het gros van de Nederlanders vrij en dus ook Tim en ik. Het komt bijna nooit voor dat we een hele dag niets hebben. Normaal gesproken heb ik op maandagavond toneelrepetitie maar dat ging ook niet door, dus we hebben de hele dag op de bank gehangen en ’s avonds lekker bij mijn ouders gegeten.

Ik houd van kledingstukken waar een herinnering aan kleeft. Zo is de hoed van mijn moeder geweest en droeg ze die toen ze op haar 16e ten huwelijk werd gevraagd in Parijs (uiteindelijk is ze gelukkig niet met die jongen getrouwd, anders had ik die hoed nooit kunnen dragen). De jas kocht ik in Barcelona. Ik wilde al zo lang een trenchcoat maar de camel-kleur stond mij niet goed en ik leek snel heel klein met dit model jas. Dit groene exemplaar stond leuk en ik ben er al 2,5 jaar erg blij mee!

De hoed is dus van mijn mama, de jas van Zara, het lekkere vest komt van Primark en de top kocht ik bij Imagine by Kim. De broek is van Fifty Four en de schoenen zijn van Adidas. Een heerlijke outfit voor een bewolkte lentedag!
DSC_4895DSC_4840

DSC_4846

DSC_4864

DSC_4878

DSC_4880

DSC_4884

DSC_4869

DSC_4868

DSC_4873

DSC_4893

Wat vinden jullie van deze combinatie?

Geef een reactie

