Dit is mijn lijf-tag

Omdat ik het zelf erg leuk vind tags te lezen en ik net iets te graag over mijzelf praat, post ik regelmatig tags op mijn blog. Vandaag de “dit is mijn lijf-tag” waarin ik antwoord geef op 16 zelfverzonnen vragen over mijn lichaam.
Foto 24-05-15 16 24 19

  1. Hoe lang ben je?
    1 meter 62. Jarenlang heb ik 1 meter 61 half aangehouden, maar inmiddels rond ik het gewoon af. Ik ben trouwens sinds mijn 12e niet meer gegroeid.
  2. Hoeveel weeg je?
    57 kilo. Al jaren. Maar het getal op de weegschaal heeft me nooit echt beziggehouden.
  3. Wat valt meteen op aan jouw uiterlijk?
    Ik heb niet echt een spannend hoofd. Ik ben klein en heb lang blond haar, dat is het wel denk ik.
  4. Heb je een bril/lenzen nodig?
    Ja, ik draag tegenwoordig weer een bril met een prisma van vier en sterkte van min vier. Hier kun je lezen waarom ik weer ben overgegaan op een bril.
  5. Hoe verzorg jij je lijf?
    Ik douche natuurlijk en ik sport sinds twee weken af en toe. Heel af en toe doe ik een maskertje op of gebruik ik een scrub, en soms body lotion, maar ik vind het allemaal zoveel gedoe. Parfum draag ik wel elke dag!
  6. Wat vind je het mooiste aan je uiterlijk?
    Ik ben over het algemeen wel tevreden hoe het er allemaal uitziet. Mijn lichaam is in verhouding en mijn gezicht is best leuk met dat lange haar erbij.
  7. En wat het minst mooi?
    De putjes in mijn benen mogen best vertrekken.
  8. Wat kun jij voor geks met je lichaam?
    Ik kan met één oog scheel kijken (zie foto) en mijn neus “dicht doen” zonder mijn handen te gebruiken.
  9. Welke schoenmaat heb je?
    36,5.
  10. Heb je littekens en zo ja hoe kwam dat?
    Ik heb drie kleine littekens op mijn buik door een blinde darmontsteking, één op mijn wreef van een scooterongeluk, en op mijn arm door een ongeluk op mijn werk met heet water. Alle andere kleine dingetjes tel ik even niet mee.
  11. Heb je je ooit voor je lichaam geschaamd?
    Nou, in de pubertijd zal ik heus wel eens hebben gedacht ik wil dit of dat, maar ik heb me nooit echt voor mijn lijf geschaamd.
  12. Als je één ding mocht veranderen, wat zou dat zijn?
    Trek m’n billen en benen even strak zodat er geen poffertjes in te bakken vallen over 10 jaar en ik ben gelukkig. En laser dan gelijk al die plekken die ik moet scheren/epileren. Al dat gedoe!
  13. Heb je ooit iets drastisch met je haar gedaan?
    Nee, verder dan een pony of een paar rode plukjes is het nooit gekomen. De ene keer wil ik korter haar en een tijdelijke permanent, de andere keer wil ik het witblond, dan weer knalrood. Zolang ik niet langer dan twee weken hetzelfde wil, laat ik het zoals het is!
  14. Heb je veel moedervlekken of sproeten?
    Sproetjes heb ik altijd wel willen hebben, maar ik heb er in de zomer maximaal drie. Moedervlekken heb ik helaas wel veel. Ik heb er geen last van en vind het ook niet lelijk, maar zodra ik in de zon ga lijken ze zich ter plekke te vermenigvuldigen.
  15. Billen of borsten?
    Met beiden ben ik tevreden, maar mijn billen zijn letterlijk grotere pluspunten dan mijn borsten.
  16. Zou je ooit een cosmetische ingreep ondergaan?
    Jahoor! Ik ben nu heel tevreden, maar ben ook wel een voorstander van gelukkig zijn met hoe je eruit ziet. Als ik dat niet meer zou zijn dan zou ik tot op zekere hoogte de natuur wel een handje helpen. Een ooglidcorrectie of kleine lijntjes weg laten spuiten schieten me gelijk te binnen, en misschien ooit een borstlift als ik echt vervelende hangtieten krijg. Maar voorlopig doorstaan ze de potloodtest met gemak.

Lees ook:
* Vriendenboekjes-tag
* My life in 20 questions

Geef een reactie

