Outfit: Business meets flamingos

Gisteren was het best mooi weer maar ik durfde het nog niet aan om zonder panty de deur uit te gaan. Ik ging werken bij mijn oude stagebedrijf, een reclamebureau in Vlaardingen waar ik teksten typ. Ik probeer er dan altijd toch een beetje netjes uit te zien maar ik wou per se mijn flamingo Vans aan, omdat ik die echt veel te weinig draag.

Ik vind die Vans gewoon moeilijk te combineren. Ze zouden waarschijnlijk heel leuk staan met een simpele jeans en t-shirt, maar dat is niet helemaal mijn ding. Het moet wat gekker. Zo kwam ik uit bij deze rok, die ik vijf jaar geleden in Amerika kocht. Het jasje is ook al bijna vier jaar oud en kocht ik tijdens mijn stage in Valencia. Ik vind het ontzettend leuk om kleding die ik tijdens mijn periodes in het buitenland heb gekocht te dragen, omdat het me toch altijd herinnert aan die tijd.

De kleuren van het jasje en de rok matchen niet perfect met de schoenen, maar dat hoeft van mij ook niet per se. Ik vond het vooral erg leuk om het jasje voor het eerst in vier jaar dicht te dragen, daar had ik nooit aan gedacht. Eigenlijk heb ik dit jasje sowieso al twee jaar niet gedragen, en nu ik de foto’s zo zie denk ik dat ik hem toch weer wat vaker uit de kast zal trekken.

Het jasje komt van Zara, de rok is van Express, het horloge kreeg ik voor mijn verjaardag van mijn vriendin en is van May 28th. De vogeltjes-panty komt van Primark, de papegaai-oorbellen kocht ik bij Imagine by Kim en de schoenen zijn van Vans. Kijk mee naar mijn business meets flamingo look!
DSC_4756DSC_4733

DSC_4729

DSC_4744

DSC_4740

Flamingo Vans

DSC_4749

DSC_4734

Wat vinden jullie van deze look? Maken de schoenen de outfit een beetje gek, of staat het juist raar?

Een gedachte over “Outfit: Business meets flamingos

Geef een reactie

