Outfit: Piña Mood

Sinds een jaar ben ik helemaal in de ban van ananassen en flamingo’s. Ik ben duidelijk niet de enige, want in de winkels zijn er genoeg leuke spulletjes te scoren waar het vrolijke fruit en de roze vogel op afgebeeld staan. Twee weken geleden ging ik met een secret shopper in Vlaardingen winkelen en kocht ik een fantastisch blouseje mét ananasprint bij Men at Work. Een beetje kort, maar met een hoge broek wordt mijn kleine buikje toch bedekt.

Tim heeft trouwens in zijn hoofd dat hij wil gaan sporten in een nieuwe sportschool vlak bij ons huis. Eigenlijk zijn mijn excuses om niet te gaan sporten op en ik schaam me ook wel een beetje dat ik op school de lift neem als ik naar de derde verdieping moet. Wordt vervolgd…

Ik wilde het truitje per se aan, maar ik ben niet weg van deze combinatie. Het is een beetje te makkelijk. Af en toe vind ik makkelijke outfits prima, maar soms mag het wel een beetje raar en dat mis ik een beetje in deze look. Either way ben ik blij met het ananasshirt en show ik hem vol trots!

Over het shirt droeg ik een simpele cardigan van Primark. De broek is van Gina Tricot, een soort Bershka in Finland. Dit is echt de beste broek die ik ooit heb gekocht en hij kostte echt geen drol. Deze winter heb ik er bijna in gewoond. De schoenen hebben jullie ook al regelmatig voorbij zien komen. Het zijn op dit moment de fijnst zittende schoenen die ik heb. Verder zie je het armbandje dat ik gister in mijn post al noemde (stel dat er brand uitbreekt en je hebt even de tijd, wat neem je dan mee?). Een goede vriend van mij kocht het voor me op de Swan Market. Ik heb er zelfs twee omdat ik er één kwijt was en toen hij een nieuwe voor me kocht had ik hem weer gevonden. De oorbellen heb ik al heel lang, maar geven deze outfit nog een beetje een gekke twist. Kijk mee!
Pineapple ShirtDSC_4714
DSC_4645

Pineapple Shirt

Pineapple Shirt

Pineapple Shirt

DSC_4647

DSC_4708

Pineapple Shirt

Lees hier over mijn andere aankopen met mijn secret shopper.
Hier vind je de post over mijn Adidas Superstar’s.

Wat vinden jullie van deze look? Iets te simpel, of goed genoeg?

Geef een reactie

