Hebben: Cake in Can

Hebbedingen vind ik fantastisch en eten ook. Laat deze cake in can nu het beste van twee werelden zijn. Het ziet er leuk uit, is tof om eens te hebben of te geven én smaakt als het goed is ook très bon. The Food Ministry verblijdt ons met cake in een blikje, dat volgens de verpakking binnen 15 minuten klaar is.

Er zijn ook super veel varianten: Father’s day cake waar je een scheutje whisky aan toe moet voegen, limited edition red velvet cake, coffee, lemon én je kunt ook wedding cake blikjes personaliseren.

Ik vind het een super leuk kado. In deze post zie je de varianten, lees je waar je ze kunt scoren én hoeveel je ervoor betaalt.
original_cake-in-a-canOp www.onthehighstreet.com vind je heel veel fijne kadootjes, en zo ook deze cakes. The Food Ministry vind ik een hele coole naam, maar helaas kon ik op de site alleen deze producten van hun vinden. Zo’n sterke naam wekt bij mij verwachtingen op, en de reviews op de site lopen een beetje uiteen.

original_father-s-day-whisky-coffee-cake-in-a-can

De meeste reviews zijn zeer positief. Negatieve puntjes zijn de dure verzendkosten en reacties van mensen die niet wisten dat je de cake alsnog moest bakken (duhhh), maar de chocolade cakes hebben bijvoorbeeld alsnog 4 van de 5 sterren weten te scoren en dat met 116 reviews, dat vind ik best hoog.

original_red-velvet-cake-in-a-can

original_lemon-cake-in-a-canDe prijs voor een blikje is niet heel hoog. Voor €7,17 is’ie van jou, op de verzendkosten na. En ja, het moet helemaal uit Amerika komen dus daar betaal je wel nog €14,34 voor. Maar gaat originaliteit bij jou voor alles, dan heb je wel binnen 2 tot 5 werkdagen je cake in can binnen.

original_wedding-cake-in-a-can

original_birthday-cake-in-a-can

Wat vinden jullie? Goodie of Crap? De hoge verzendkosten houden mij tegen, anders zou ik zeker zo’n blikje bestellen!

Bestel jouw Cake in Can HIER.

Geef een reactie

