My Life in 20 questions – tag

Een tijdje terug verzon ik een “vriendenboekjes-tag” zodat jullie mij een beetje beter leren kennen. Dit weekend zag ik de “My life in 20 questions”tag op VersusA. Tags vind ik zelf ook altijd leuk om te lezen, zeker als een blogger me een beetje interesseert. Bij deze deel ik mijn antwoorden op de tag met de veel te lange naam.

10475319_902010933159850_8440734429194881633_n

1. Favorite color?
Roze en mintgroen en alles dat er op lijkt.

2. Favorite number?
12. Toen ik zes was besloot ik dat ik een lievelingsgetal nodig had. Zes vond ik niet leuk dus deed ik zes maal twee en tadaa, mijn lievelingsgetal was geboren.

3. Dream job?
In de toekomst zou ik graag verschillende banen willen hebben. Eén full-time baan is niets voor mij, ik heb afwisseling nodig. Graag zou ik schrijven combineren met een baan, maar ik wil ook graag lesgeven op het hbo. Daarnaast of misschien wel daarna zou ik een eigen zaakje willen. Een leuk lunchzaakje met een tof winkeltje eraan vast bijvoorbeeld. Oh, en een tijd in het buitenland werken is ook een must. Maar dat was de vraag helemaal niet. Als ik heel heel eerlijk ben zou mijn droombaan reisjournaliste zijn. Of presentatrice van een reisprogramma. Ik vind Floortje Dessin nooit zo super leuk en ik geloof dat dat alleen maar uit jaloezie is.

4. Where do you see yourself living?
Ik dacht altijd dat ik Nederland en dan vooral Vlaardingen asap zou ontvluchten, maar eigenlijk ben ik hier op dit moment heel gelukkig. Toch sluit ik niet uit dat Tim en ik ooit nog een tijd in het buitenland gaan wonen en werken of over een paar jaar in Rotterdam wonen. Maar waar ik ook ga, ik ga met mijn lief.

5. Favorite way of traveling?
Ik vind motorrijden heerlijk, maar scooter- en autorijden ook. Zolang ik maar achter het stuur zit.

6. What do you do in your spare time?
Ik ben heel vaak met Tim en dat ben ik ook echt het liefst. Ik kijk heel graag films en series en ben gek op lezen. Bloggen en schrijven doe ik natuurlijk ook graag en knutselen of gewoon random plaatjes knippen en plakken vind ik ook echt ontspannend. En tegenwoordig vind ik koken heel leuk.

7. Favorite clothing store?
Imagine by Kim is een klein boetiekje in de Pannekoekstraat in Rotterdam. Kim is ontzettend leuk en koopt alles zelf in in Engeland. Je vindt er hippe en toch wat aparte items voor hele leuke prijzen!

8. Which singer / band would you like to see live in concert?
Ik heb eerlijk gezegd niet één artiest waar ik enorm fan van ben, maar zou graag een keer naar een mooi pianoconcert of orkest gaan.

9. Favorite tea?
Verse muntthee met extra honing en een zakje groene thee er extra in. Ja, waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?

10. What do you collect?
Roze boeken. Maar die verzameling is kleiner dan mijn schoenencollectie xD.

11. I can’t sleep without…
Tim. En als Tim er niet is mijn knuffel Ollie. En water naast mijn bed, anders word ik echt gek.

12. If you had one million euros, what would you do?
Ik zou eerst mijn lening afbetalen, dan Tim en mijn familie en vrienden op mooie dingen trakteren en natuurlijk een mooie reis maken. En ik koop mijn moeder haar motor over of een andere streetfighter. De rest zet ik op de bank voor als we ons anti-kraak huisje uitmoeten.

13. Favorite make-up brand?
Kiko. Eerst was het MAC, toen vond ik Kiko. Veel goedkoper, en ook heel goed. Al blijf ik fan van de MAC lipsticks en blijven het natuurlijk allemaal fantastische producten.

14. Favorite snack?
Chippies, chocolade, koekjes… Elke dag!

15. Favorite season?
Zomer! Vrolijke gezichten, mooie lange dagen én ik ben jarig.

16. Door open or closed when you’re asleep?
Toen ik thuis woonde dicht, nu open.

17. Why did you start blogging?
Zodat ik vaker schrijf. Schrijven is mijn hele leven al mijn hobby en toen ik jong was prentte ik het advies van een bekende kinderboekenschrijver goed in mijn oren: schrijf elke dag, of het nou goed is of niet, want zo word je steeds beter.

18. Are you subscribed to a magazine?
Ja, de Linda en varianten erop. En One World, een gratis magazine over de wereld en duurzaamheid.

19. What did you do last night around midnight?
Ik keek Toni en Tony met Tim en een vriendin op de bank met onze benen op tafel en veel lekkere dingen.

20. Favorite fragrance? 
Alien van Thierry Mugler en Hypnose van Lancôme.

Lees mijn Vriendenboekjes-tag hier.

Geef een reactie

