Outfit: Ready to Rock

Rokjes en jurkjes met gympen eronder zijn echt favoriet bij mij. Donderdag was het mooi weer en kon ik makkelijk in een kort rokje (maar wel met panty) naar buiten. Mijn vriendin Chloë en haar vriend Robin (waarmee we naar Defqon.1 gaan) kwamen gezellig langs en Chloë maakte even snel outfit foto’s voordat we culinair patatjes gingen bakken.

Dit is een outfit waar ik me helemaal in thuis voel: stoer en vrouwelijk. De top en het rokje heb ik ruim vijf jaar geleden in Amerika gekocht en de armband met studs kreeg ik voor mijn 12e verjaardag. Ik ben niet zo zeer ontzettend zuinig op spullen, ik zie alles als een gebruiksvoorwerp en gebruiken laat soms nou eenmaal sporen na, maar op de een of andere manier doe ik echt jaren met kleding en accessoires. Super handig!

De top is van Forever21 en het rokje scoorde ik bij een outlet in Florida voor een prikkie. Het vestje kocht ik woensdag met mijn vriendinnen bij Primark (mijn aankoopjes show ik morgen) en de schoenen zijn van Nike Air Force.  Kijk mee naar mijn rockstar-outfit!

DSC_4609

DSC_4605

DSC_4614

DSC_4612

DSC_4616


DSC_4618En wat vinden jullie? Is deze outfit een beetje rockstar-proof?

 

Een gedachte over “Outfit: Ready to Rock

Geef een reactie

