Outfit: New Top

Deze blouse kocht ik verleden week met mijn secret shopper en ik ben er nu al weg van! De kleur is prachtig en de top staat totaal niet tuttig, terwijl ik dat eigenlijk wel had verwacht. Mijn kledingkast wordt niet gekenmerkt door een specifieke stijl, maar ik combineer graag stoere en meisjesachtige items. En dat komt in deze outfit volgens mij helemaal tot zijn recht.

In deze outfit ging ik shoppen met mijn vriendinnen. Toen ik terugkwam waaide het zo hard dat ik besloot dat de foto’s voor een keertje best op het balkon gemaakt konden worden. Dat was makkelijk, maar niet enorm inspirerend, dus helaas maar een paar foto’s. Maar ach, het gaat om de outfit. En die is wat mij betreft geslaagd! Wat vinden jullie?

DSC_4580De top is van YAYA, een Nederlands merk dat met goede materialen werkt en niet eens zo heel duur is. Ik heb alleen nog geen flauw idee hoe ik dit kreukvrij uit de wasmachine ga krijgen, maar daar heeft mijn moeder vast wel een oplossing voor (Tim en ik hebben besloten geen droger te nemen, ook al konden we er gratis één krijgen, om ruimte en kosten te besparen).

DSC_4583Het jasje is ook één van mijn favoriete kledingstukken. Ik kocht het een paar jaar geleden bij Supertrash voor ongeveer €130. Ik had nog nooit zoveel geld aan een jasje als deze uitgegeven, maar drie jaar later ben ik er nog steeds ontzettend blij mee. De nep-lederen details maken het stoer en de pasvorm toch vrouwelijk. Inmiddels koop ik bijna nooit meer bij Supertrash, het is iets te populair voor mij geworden en ik vind de prijs-kwaliteit-“leukheid”-verhouding vaak niet voldoende, maar na de zomer ga ik toch maar eens in de sale kijken of er nog iets voor mij bij zit dat ik leuk kan combineren.

DSC_4579

En dan nog de broek. Eigenlijk vind ik dat barokprints niet echt hip meer zijn, maar who cares?  Deze broek van Zara kocht ik ruim twee jaar geleden in Barcelona en de pasvorm is waanzinnig. De barokprint is inmiddels een beetje weggesleten en geeft daardoor een subtiel effect.

DSC_4589

Tot slot mijn schoenen. Ik baal stiekem een beetje op het moment dat ik iets koop omdat het in de mode is maar omdat ik bijna altijd op sneakers loop moest ik de Adidas Superstar’s wel proberen. Natuurlijk wel besteld vanuit Engeland zodat ik nog enigszins origineel was met het printje. En ze lopen waanzinnig! Ze zijn eigenlijk iets te groot en ik zou ze met een zooltje kunnen dragen, maar die extra ruimte stoort eigenlijk niet. Ik heb drie paar Adidas schoenen en ik ben enorm fan van het voetbed dat in hun sneakers zit. Dus mocht je nog twijfelen, ga zeker voor Superstars!

Mijn andere aankoopjes met mijn secret shopper vind je hier.
De post over mijn schoenen hier.

Een gedachte over “Outfit: New Top

Geef een reactie

