OUTFIT: Casual Monday

Vandaag is Tim zijn vakantie begonnen en daar pik ik een graantje van mee. Ik heb geen colleges meer omdat ik dit blok aan mijn pre-master thesis moet werken, dus stiekem zit ik toch minimaal 50% van mijn tijd in pyjama, maar samen met Tim voelt het toch een beetje als vakantie. Vanavond gaan we lekker naar de bios, omdat we verleden week 11 maanden samen waren en dat natuurlijk een heel goed excuus is.

Omdat ik niet veel weg hoef heb ik niet echt de ambitie om me ontzettend hip en leuk aan te kleden, dus vandaag draag ik mijn nieuwe trui die jullie in mijn post van gisteren al hebben kunnen zien. Hij komt van de Bershka en is perfecto! Lekker wijd, lekker lang en lekker grijs. Alle drie mijn chill-truien zijn grijs. Toeval?

Mijn trui draag ik op een broek van Fifty Four, met mijn Adidas Superstar sneakers, sterrensokken van Primark (superSTAR, ha-ha, mijn humor) en misschien is Β het niet shocking voor jullie maar ik heb mijn nagels al voor de tweede keer deze week gelakt en dat is voor mij al heel extreem! Ik vind het super leuk staan, maar ik vind het altijd zo’n gedoe en heb onlangs 60% van mijn nagellakjes weggeven en weggegooid.

Genoeg geluld, tijd voor mijn casual monday outfit!

DSC_4523

DSC_4522

DSC_4526

DSC_4537

DSC_4527

DSC_4528

DSC_4533

DSC_4561

Zoals jullie misschien wel opvalt heb ik een beetje opΒ mijn poses gelet, vandaar die ene gekke foto erbij. Ik moet eerlijk bekennen dat ik me doodschaam als ik zo op straat sta en ik me ook niet super gemakkelijk voel als ik probeer mijn gezicht in een bepaalde plooi probeer te trekken, maar ik vind de foto’s van vandaag wel de leukste tot nu toe, dus misschien valt al dat gedoe wel mee.

Happy Monday!

5 gedachtes over “OUTFIT: Casual Monday

  1. Rosie zegt:

    Wat een leuke outfit, staat je goed! zoiets zou ik ook zo kunnen dragen :). En wat betreft het ‘awkward’ gedeelte om te poseren op straat: HEEL herkenbaar. Net zoiets als vloggen op straat. Met het maken van foto’s begin ik het steeds minder erg te vinden maar vloggen zomaar in de supermarkt of wat ook.. Nee haha, dat durf ik niet ;-)!

    Like

    • brigittemartina zegt:

      Haha wat leuk om te lezen! Over dat vloggen zit ik ook al maanden in dubio. Ik ben echt niet verlegen maar tegen een camera praten alsof het m’n beste vriend is terwijl ik een banaan pak… Dat is nog even een stapje te ver :p.

      Like

Geef een reactie

