New Stuff: Ready for summer!

Deze week had ik het geluk dat een heel lief iemand mij meenam om te gaan winkelen. Ik ben natuurlijk ook gek op shoppen, maar sinds Tim en ik samenwonen probeer ik minder en goedkoper te winkelen. Het zet me ook wel aan het denken, waarom koop ik zoveel? Ik word soms echt ziek van al dat consumeren, maar aan de andere kant is het natuurlijk ontzettend lekker om af en toe schaamteloos te shoppen. Maar dit is food voor een andere post.  Deze shopsessie hoefde ik niet op de prijskaartjes te letten en mocht ik lekker mijn gang gaan, en dat heb ik zeker gedaan! Ik ben ontzettend blij met mijn aankopen en nu ik alles zo zie heb ik eigenlijk best budget-proof geshopt!

Ik vind het leuk om overal te kopen. Zeeman, Zara, Men at Work… Ik klamp me niet vast aan één winkel en word zelfs extra happy van een tof shirtje voor een klein prijsje, maar ik heb ook dure broeken in mijn kast hangen. De prijs moet in mijn hoofd kloppen bij wat ik van het item vind. Soms is een t-shirt 30€ waard, en soms ook niet. Zo liet ik bijvoorbeeld een toffe top van Catwalk Junkie hangen, omdat ik bij dat merk de prijs niet in verhouding vind met de “leukheid” van de kleding.

Naast het shoppen op vrijdag kreeg ik van Tim ook fantastische oorbellen en een lekkere trui omdat het toch wel koud was op Koningsdag. Kijk mee naar de items die ik van Tim en mijn secret shopper gekregen heb! (En stiekem staat er nog een aankoopje van een paar weken geleden tussen, die ik tegelijk met mijn kimono kocht.)

_DSC4371Deze fantastische oorbellen komen van Bershka,ze waren ongeveer €8,-. 

Super Chill Trui

Een Super Chill Trui gekregen van mijn Super Boyfriend!
Bershka. €14,-


Watermelon Crop Top C&A

Watermelon crop top
€7,90 – C&A

Yaya Blouse

De kleur komt op deze foto niet goed tot zijn recht.
De top is van YAYA – €39,95 (gekocht bij de winkel waar ik werk, dus ik kreeg nog 25% korting)

_DSC4367

Deze rok is lang en strak. Ik moet echt kleine stapjes nemen, maar ik vind hem fantastisch!
Ik kocht hem voor €35,- in een boetiekje in Vlaardingen. De rok is van het merk Perla Nera.

_DSC4363

Ik ben geen stipjesfan. Eigenlijk vind ik het niks voor mij, maar oh wat staat dit vestje leuk! Lekker druk op de gestreepte rok of over het ananasblousje!
H&M – €19,99

_DSC4359

Deze Fringe Tee kocht ik een tijdje geleden bij C&A voor €12,90. 

Pineapple blouse shirt

En tot slot de topper van mijn aankopen: dit geweldige ananasblouseje. Gekocht bij Men At Work. Eigenlijk kost deze €34,99,- maar omdat het een speciale dag was kreeg ik 20% korting. 

Wat vinden jullie van mijn aankopen? Helemaal summer proof toch! Ik kan niet wachten op het mooie weer!

Een gedachte over “New Stuff: Ready for summer!

Geef een reactie

