Hebben: Projecteo

Projecteo is klein, maar oh zo fijn! Een mommafreaking mini-projector met 9 coole foto’s, die je overal kunt showen. Gaat jouw hart ook sneller kloppen van camera-goodies? Lees dan snel verder!

the-projecteo-1358Voor ik begin: bekijk eerst deze video!

Even serieus, hoe cool is dit? Het schreeuwt cuteness en het is natuurlijk een ontzettend toffe manier om je foto’s te showen. Maar eerst even plek voor mijn pessimistische kant:  het is eigenlijk wel een beetje onzin om je retina-display aan de kant te schuiven en een ouderwets wieltje in een projector te doen, en vervolgens de foto’s die op je iPhone in HD-kwaliteit zijn geschoten op de muur  te projecten. Eerlijk, ergens is het wat krom. Maar who cares? I definitely  don’t…! Fuck de iPhone, lange leve de mini-projector!

Wat ik een nadeel vind is dat je de foto’s op Instagram geplaatst moet hebben. Op Insta plaats ik bewerkte foto’s in een mooi wit vierkantje, en dat zou ik niet willen als de foto’s op mijn muur geprojecteerd zijn. Maar ach, je kunt natuurlijk altijd negen foto’s posten en na het selecteren op Projecteo weer verwijderen. Dus een nadeel van niks!

13d23573-4429-4f5f-9ba9-b64de04d29d3De prijs voor dit leuke ding is precies €30,84. Ja, een raar bedrag, maar omgerekend uit dollars. En niet meteen schrikken omdat er hoge verzendkosten door je hoofd spoken. Projecteo bezorgt wereldwijd GRATIS!

Het is wat prijzig voor een hebbeding, maar ik vind hem echt te gek. Ik overweeg echt om er binnenkort één aan te schaffen en dan plaats ik uiteraard een review. Een Projecteo is natuurlijk ook waanzinnig leuk om kado te doen.

Bestellen kan via deze website: http://www.getprojecteo.com

Wat vinden jullie van dit hebbeding? Prul of Goodie? Mijn mening weten jullie nu denk ik wel ;-)!

Een gedachte over “Hebben: Projecteo

Geef een reactie

