Kingsday Diary

Donderdag tot zondag werkte ik elke avond in het restaurantje en ik was echt kapot! Ik heb nu nog steeds spierpijn, haha. Ik besloot lui te doen en het bloggen even op pauze te zetten, totdat ik mijn stukjes weer met vol enthousiasme kon typen. Vandaag dus! Ik heb gisteren de hele dag met Tim op de bank gezeten en absoluut niets anders gedaan dan tv-kijken. Vandaag heb ik nog uitgeslapen en ik ben weer bijna helemaal fit! Kijk mee naar mijn mini Kingsday Diary!

Foto 27-04-15 12 31 17                Gerbera’s zijn mijn lievelingsbloemen en deze was helemaal Kingsday proof!

Ik ging met mijn vriendin Leonie en Tim naar Rotterdam en daar zouden we wel zien wat er ging gebeuren. In Rotterdam spraken we af met Chloë + haar vriend + nog een vriend met wie Tim en ik ook naar Defqon gaan. Ondertussen kwam Leonie haar vriend er ook nog bij, dus het feest kon beginnen! Maar het begon niet, haha. We wilden allemaal nog leuke armbandjes laten maken. Leonie kocht voor ons een regenboog-vriendschapsbandje en Tim en ik lieten een Loca/Loco bandje maken.
Foto 28-04-15 18 50 53Toen op naar Stadhuisplein! Daar zou “het grootste feest van het land” zijn. Maar ik vond Stadhuisplein helemaal niet leuk. Het was niet super druk, het waren totaaaaal mijn mensen niet en toen ik Leonie kwijtraakte had ik het helemaal gehad. Ik was ervan overtuigd dat we naar huis zouden gaan. Leonie was naar een gaybar gegaan met haar vriend en daar gingen wij dus ook maar heen, en eigenlijk was het daar zoveel gezelliger!

Foto 27-04-15 15 07 24Prinses Tim en Prinses Leonie

Ondertussen waren Chloë en de twee jongens weggegaan want die woonden niet echt in de buurt, en ik bleef met Leonie, haar vriend Rob en Tim bij de gaybar (café de Regenboog). Natuurlijk maakte ik weer veel nieuwe vrienden, want als ik een keer uitga, stijgt mijn socialiteit naar het hoogtepunt.

Foto 27-04-15 21 37 44Mijn nieuwe buddy ‘West’ die heel alleen broodjes bij een vijver zat te smeren. Hij vertelde dat hij niets ging doen omdat hij geen vrienden had. Zijn familie kwam uit Rusland / Bulgarije / Griekenland en in Nederland kende hij eigenlijk niemand, terwijl hij hier al 6 jaar werkt. 

Ik kwam een oude vriend tegen van het hbo, ging voetballen met een stel gozers die achtergebleven rommelmarktspullen gebruikten als bal en besloot een arme man op sleeptouw te nemen omdat ik hem gewoon echt heel zielig vond. Hup, mee de gaybar in!

Foto 27-04-15 23 03 53Tim, Ik, Rob & Leonie

Rond een uur of 12 waren we echt al moe, en Rotterdam werd stiller en stiller. Op naar huis dus! We hebben nog twee uurtjes bij Leonie zitten kletsen en zijn toen ook naar huis gegaan, waar we de klok bijna rond hebben geslapen.
Oh, en deze foto met Fred van Leer? We zien hem wel vaker bij de Regenboog of een andere gaybar, en twee jaar geleden gingen Leonie en ik ook met hem op de foto. Ik ben daar eigenlijk niet zo van, maar soms maak ik natuurlijk ook gewoon een uitzondering ;-).
Foto 27-04-15 23 28 24
Koningsdag 2015 was uiteindelijk toch nog geslaagd en vooral de avond was super!

Foto 27-04-15 15 38 08
Wat hebben jullie maandag gedaan?

Geef een reactie

