New Stuff: Echt Hema

Al jaren ben ik gek op de Hema. Make-up, notitieboekjes, stickers, en vergeet de petit fours niet! Sinds ik een eigen huisje heb leef ik me ook graag uit op alle hebbedingen voor in huis die bij de Hema in de schappen liggen. Ik heb af en toe echt een Hema-verbod, omdat ik er het liefst twee keer per week binnenloop en nooit met lege handen wegga. Dit keer viel ik voor een ananaskaars, leuke rietjes en roerstaafjes én nam ik twee lipproducten mee. Kijk mee naar mijn schattige Hema-aankoopjes!
469601e4d50bb9b87066297ecfc63379Allereerst het pronkstuk van mijn buit: de ananaskaars. Op het Instagram-account van mijn favoriete boetiekje Imagine by Kim kwam een super gave, goudkleurige ananas voorbij. “Helaas, niet te koop”. Een ananas goudspuiten leek ook een optie, maar dat gaat natuurlijk weer rotten. Bij de Hema liep ik tegen deze kaars aan en ja, die moest zeker weten mee! Ik heb hem op mijn nieuwe lievelingsplekje in huis gezet; het kastje waar de foto van Tim en mij in Parijs opstaat. Je ziet de kaars op de foto met de roerstaafjes beter.
Foto 23-04-15 21 14 48Dit plekje is eigenlijk het enige geordende plekje in ons huis. Ik word er elke keer weer vrolijk van. De meeste spulletjes die je hierop ziet heb ik in een vorige post al laten zien, behalve de ananas dus en het blikje Ice Tea dat gewoon een super toffe kleur heeft. De kaars kostte geloof ik €3,-.

Trouwens: ik hoop dat jullie al een beetje verschil zien qua kwaliteit van de foto’s, want ik gebruik vaker mijn spiegelreflexcamera. Toch is de achtergrond nog erg grijs, daar moet ik nog mee leren spelen. Ik heb mijn camera al veel te lang niet gebruikt en nog nooit voor binnen gebruikt, dus het is echt weer wennen!
_DSC4352

Dan deze leuke rietjes! Gekocht voor €2,- en daar krijg je 40 rietjes voor. Het zijn van die ouderwetse papieren rietjes en ze komen suikerzoet op mij over. Ik word er zo blij van! Ik gebruik ze natuurlijk, niet iedere dag, dat vind ik zonde.
_DSC4354Tot slot deze vrolijke roerstaafjes. Ananasjes (again) in verschillende kleurtjes. Ook deze waren €2,- voor 20 stuks. Ik heb er diezelfde avond een simpele cocktail mee gemaakt (het recept zal ik morgen posten) en het zag er onwijs tropisch en gezellig uit, al zeg ik het zelf.

_DSC4289

 

Verder kocht ik twee lipproducten. Over één van de twee kunnen jullie hier een review lezen, de andere review volgt snel!
_DSC4355

Dan nog een kleine “bonus”. Onderstaande deken kocht ik voor maar €3,99 bij de Dirk. Ik was al een tijdje op zoek naar een leuke fleecedeken voor op de bank, maar ik vond ze vaak te prijzig. Dit patroontje vind ik super leuk op onze brede bank staan en houdt mij elke avond lekker warm. Ik heb het liefst elke avond een dekentje over me heen!
Foto 25-04-15 13 17 54

Wat vinden jullie van deze aankoopjes? Onzin, of zijn jullie ook gek op hebbedingetjes voor in huis?

 

Geef een reactie

