Outfit: Wonderland

Gisteren leek het zulk mooi weer en ik zat eigenlijk heel de dag binnen. Lekker opruimen enzo, dat is voor mij echt een ontspannende dag. ’s Avonds aten Tim en ik bij zijn vader en ik besloot een luchtige outfit aan te trekken, maar rond een uur of 8 was dat echt te koud! Kijk mee naar mijn eerste rokjesdag zonder panty, maar wel met kippenvel op m’n benen, haha.
_DSC4320

_DSC4313De hond heet Puck en is de liefste hond ever! Naast Puck zie je witte All Stars, een shirtje van Primark, rok van een boetiekje in Rotterdam en horloge van May 28th.
_DSC4317

_DSC4318

Het enige probleem met deze rok is het materiaal. En dat heb ik met meer zomerjurkjes en rokjes. Wat voor string/shortje ik ook aantrek, je ziet altijd de lijntjes aan de voor- of achterkant. Heeft iemand hier een gouden tip voor?


_DSC4319
_DSC4335Hebben jullie je eerste rokjesdag al gehad? Enne, vergeet die gouden tip niet, please!

 

2 gedachtes over “Outfit: Wonderland

Geef een reactie

