Hebben: Pimped deegroller!

Ik ben echt een sucker voor hebbedingen. Heb er zelfs een complete categorie op deze blog aan gewijd.  Aan dit ding zou ik niet zoveel hebben (ik ben geen bakmiep), maar het is super leuk om kado te geven of in je eigen keuken te hebben. Naast fantastische printjes kun je er ook zelf één laten maken. Waar ik het over heb? Gepimpte deegrollers!! Kijk snel verder!
il_570xN.658366982_bthzIk belandde op de Etsy-pagina van ValekRollingPins; deegrollers met leuke, gegraveerde printjes. Wat het doet? Eerlijk gezegd dacht ik alleen maar aan deegrollen om een pizza te maken, dus ik zag niet in waar de patroontjes goed voor waren. Maar toen ik goed naar de koekjes op de afbeeldingen keek, zag ik dat het patroontje meegebakken kan worden waarmee je een übercoole finish touch kunt maken.

il_570xN.658357194_e6otDe deegrollers kosten €30,- per stuk en er zijn heel veel leuke patroontjes. Katten, robots, dingo’s, snorren, honingraten… You name it! Ze zijn gemaakt van beukenhout en dat is vast fantastisch! Ik ben geen bak-meisje dus ik heb werkelijk geen idee, ik vind ze gewoon erg leuk!

il_570xN.658364946_ghrl   il_570xN.658371080_3g5f

Maar het wordt beter! Je kunt ook een eigen tekst en hartjes en sterretjes in de deegroller laten kerven en daarmee wordt deze deegroller een super origineel kado! Een personalized deegroller kost €40,-.
il_570xN.658486387_stm9Ik ben geen Etsy-pro en ik weet dus niet hoe het zit met verzenden daar, maar het bedrijf dat deze maakt is gevestigd in Polen, dus verzendkosten kunnen waarschijnlijk wel oplopen.

il_570xN.736252357_r2fp

 

De deegrollers vind je HIER!

Hebben jullie ook een zwak voor dit soort hebbedingen?

 

3 gedachtes over “Hebben: Pimped deegroller!

Geef een reactie

