Outfit: Ripped in Peace

Hellooo! Worden jullie ook niet ontzettend blij van dit mooie weer? Ik krijg meteen zin om weer te combineren, zomerkleding uit de kast te trekken én om mijn all stars eindelijk weer te dragen. All Stars vind ik echt te koud in de winter, maar voor mij zijn het dé perfecte zomerschoenen. Ik zou ze wel in alle kleuren willen hebben! Vandaag deel ik een outfit met jullie die ikzelf super leuk vind. Blauwe crop top, very ripped jeans, All Stars en tot mijn eigen verrassing trok ik mijn rode jasje ook weer eens uit de kast. Kijk mee naar mijn outfit!
_DSC4310

_DSC4303Dit rode jasje kocht ik drie jaar geleden bij Stradivarius tijdens mijn stage in Valencia. Ik kreeg een soort promotie tijdens mijn stage, waardoor ik “mooie jasjes” mocht dragen. Ik kocht meteen 5 van dit soort Chanel-look-a-likes (ze lijken misschien niet heel erg, maar moet er toch altijd aan denken) en eigenlijk draag ik ze nooit meer. Gisteren vond ik alleen het blauwe H&M topje echt te koud, en dus pakte ik dit jasje uit de kast. Tot mijn verbazing stond het helemaal niet kakkerig en juist stoer. Ik vind het super leuk op mijn oude kleding steeds op een andere manier te dragen, dus binnenkort zien jullie misschien meer jasjes voorbij komen!

_DSC4306Hier zien jullie goed wat ik bedoel met mijn make-up die wegvalt door de bril. Het zit misschien tussen mijn oren, maar ik heb het idee dat het net lijkt alsof ik geen make-up draag. Dat vind ik ook wel mooi, maar als ik net mijn make-up heb bijgewerkt voor deze foto’s, valt het me toch op. Ik draag een nude-kleurige lipstick van Kiko wat natuurlijk ook voor een naturel-look zorgt.

_DSC4302Deze broek kocht ik verleden jaar bij mijn favoriete boetiekje in Rotterdam (Imagine By Kim). Ik scheur er wel steeds verder uit, heb hem zelfs al een keer laten maken, maar hij blijft toch favoriet. Lekker stoer, wat hoger bij de taille en zomers door de opgerolde broekspijpen en gaten.

_DSC4309Mijn enkelbandjes kan ik niet vinden sinds de verhuizing, maar in de zomer draag ik het liefst altijd enkelbandjes. Het is een soort tik. Dit armbandje paste precies en matcht leuk bij mijn Peace-tattoo (op mijn linkerkuit zit een hartje).

Wat vinden jullie van deze outfit?

p.s. Voor wie het leuk vindt: ik zit ook op Instagram. @Superdork_BM

Geef een reactie

