Sound of my week

Op zondag deel ik een nummer met jullie dat de afgelopen week speciaal voor mij is geweest. Muziek is geweldig en frustrerend tegelijk. Ik kan meestal niet goed denken met muziek op, grijp vaak naar dezelfde nummers als ik al jaren doe en ik kan ook erg emotioneel van bepaalde klanken worden. Toch kan ik niet zonder. 

Deze week deel ik het nummer Frozen van Da Tweekaz met jullie en ik vertel natuurlijk ook waarom.

Deze week hoorde ik wel erg vaak het Frozen-deuntje voorbij komen. Niet omdat ik die Disneyfilm zo vaak heb gezien (sterker nog, geen één keer, shame on me!) maar omdat er een hardstyle versie is uitgebracht door Da Tweekaz en Tim het nummer op repeat had staan. Dit soort hardstyle kan ik wel waarderen en hierdoor krijg ik ook meer zin in Defqon!

Stiekem vond ik het Frozen liedje al erg leuk, ook al is het een beetje vervelend dat je ermee wordt doodgegooid. Maar dat Frozen zo populair is kwam me ook wel goed uit. Ik wilde graag nieuwe blaasstiften. Voor de twintigers onder ons zijn blaasstiften misschien wel bekend: super coole stiften waarmee je niet alleen kunt tekenen, maar ook toffe patroontjes kunt blazen. Ik koester al jarenlang de enige blaasstift die mijn kindertijd heeft overleefd en ik vroeg me al een tijdje af of ze nog zouden bestaan. Toen ik mijn kleine nichtje in de stad tegenkwam bleek zij een heel pakket bij Bart Smith te hebben gescoord en diezelfde middag sleepte ik Tim mee de stad in. Ik wilde per sé roze en dat zat alleen in het dure pakket, maar gelukkig was er ook een mini Frozen-versie met drie mooie kleuren voor €5,99. En lieve Tim kocht die zonder te blozen voor mij.

Frozen blaasstift

Frozen blaasstift

Nou, ik ben dus helemaal blij en Tim ook, want hij wil heel graag dat ik hardstyle ook leuk ga vinden.

Wat vinden jullie van deze muziek?

Geef een reactie

