Outfit: Caaaasual

Dit soort outfits zijn zo fijn. Het zit fantastisch en ik heb toch het idee dat ik er leuk uitzie. Ik ben stiekem wel blij dat het nog geen 30 graden is en dat een maillot dus nog prima kan, want mijn benen zijn nog spierwit! Snel onder de zonnebank dus. Vrijdag droeg ik deze outfit naar mijn werk (ik werk af en toe bij het bedrijf waar ik mijn hbo afstudeerstage heb gedaan), ging ik er in winkelen met Tim, zag ik er toch een beetje leuk uit voor hem én chillde ik in mijn maillot op de bank. Kijk mee naar mijn casual outfit.
_DSC4229_DSC4222Ik droeg een fijn jurkje van de H&M, spijkerblouse van H&M, maillot met kleine stipjes van New Yorker (in de sale voor €1 gekocht), sneakers van Adidas en een horloge van Swatch. De ketting heeft Tim mij gegeven toen we een half jaar samen waren. Hij weet dat ik niet onwijs van blingbling houd, en gaf er een kaartje bij waarin stond: “Omdat ik zo’n geluk heb jouw vriend te mogen zijn”. Dat maakt deze ketting voor mij ontzettend speciaal. The lucky key to his heart. 

_DSC4227

_DSC4231
Adidas SuperstarOp mijn werk bleek een collega/vriend een shirtje aan te hebben met net zulke stipjes als in mijn maillot zaten, en ook Tim droeg zo’n zelfde shirt. Ik vond het dus helemaal leuk om een foto met die drie kledingstukken te maken. Dat ging niet zo soepel, en dit is het resultaat:
Foto 17-04-15 18 51 27

_DSC4226

Fijne zondag nog! x

 

 

Een gedachte over “Outfit: Caaaasual

Geef een reactie

