Review: Hema Long Lasting Colour

Omdat ik nog niet zo lang elke dag een bril moet dragen (de reden lees je hier) is het een beetje experimenteren met make-up. Ik draag smeer nog steeds dezelfde producten op, maar sinds het mooi weer is gebruik weer vaker lippenstift. En dat bevalt me wel. Ik weet niet of het komt door de bril (ik heb het idee dat je niets meer van mijn oogmake-up ziet en mijn montuur valt precies over mijn wenkbrauwen, ook awkward) of omdat ik af en toe zo’n periode heb, maar vandaag scoorde ik voor het eerst in lange tijd twee lipproducten. De Hema Long Lasting Colour review ik voor jullie. Lees verder om te weten wat ik van dit product vind.

Hema Long Lasting ColourDe vriendin van een vriend raadde mij dit product aan. Ik heb veel lipsticks en nog meer lipglossjes, maar van dat laatste ben ik al jaren geen fan meer. Het plakt, geeft af, lekt soms en dekt minder. Maar ze wist me toch te overtuigen en omdat ik al een tijdje nadacht of een paarsige kleur mij zou staan kocht ik voor €4,- nummer 104 van de Long Lasting Colour lijn. Geen lipstick en geen lipgloss… ik was erg benieuwd!

Hema Long Lasting ColourDe prijs was fijn en ik kon niet wachten om mijn zachtroze MAC lipstick eraf te halen en deze kleur te proberen. En wat viel het me mee! Ik had ten eerste verwacht dat het zou plakken en snel zou afgeven, maar ik dacht ook dat deze kleur te hard in mijn gezicht zou staan en ik (nog meer) op mijn moeder zou lijken. Dat is iets heel raars, maar op het moment dat ik donker of roodgekleurde lippen heb, lijk ik nog meer op mijn mams. Niet dat het erg is, maar het valt me gewoon op.

Hema Long Lasting Colour

Ik heb geen verstand van ingrediënten en dat boeit me eerlijk gezegd ook niet. Toen ik 13 was heb ik een lipglossverslaving gehad, waardoor ik nu direct velletjes krijg zodra ik iets op mijn lippen smeer. Ik ben er aan gewend geraakt. Deze “gloss” smeer je op je lippen en binnen no-time droogt het op. Waar ik me het meest over verbaasde was de houdbaarheid. Zoenen en eten is geen probleem! Tim is dus ook blij, want hij loopt dagelijks met gekleurde afdrukken op zijn mannenlipjes.

Hema Long Lasting ColourIk bedacht me opeens dat ik nog een mooie, paarsige lipstick heb van Dior (Dior Addict nr 680). Deze geeft nauwelijks af, maar geeft wel een mooi glanzend tintje, zoals je hieronder kunt zien. Ook zorgt het aanbrengen van een zeer shiny lipstick als deze voor wat minder droge lippen bij mij.

Dior Addict 680 Dior Addict 680

Kortom: ik ben fan! Over een tijdje zal ik de andere kleuren van deze lijn ook proberen en voor nu ben ik heel blij dat ik deze tip van harte heb genomen. Om de prijs of je het niet te laten. Als je niet van droge lippen houdt moet je hem maar gewoon laten liggen, of er een lipbalsem overheen doen.

Hema Long Lasting ColourZijn jullie bekend met dit product? En wat vinden jullie; staat paars leuk of kan ik beter voor een ander kleurtje gaan?

 

4 gedachtes over “Review: Hema Long Lasting Colour

Geef een reactie

