Hebben: Stationery Box!

Notitieboekjes, pennen, sticky notes, washi tapes, stickers, briefpapier… Noem het op en ik heb het! Ik ben gek op stationery stuff en ik heb dit weekend iets geweldigs gevonden: de Stationery Box! Lees snel verder en kom er ook achter waar je zo’n geweldige box kunt bestellen!
Stationery BoxAl vaker heb ik getwijfeld of ik een box zou bestellen. Een beauty box, food box of weetikhetwat box. Het is duidelijk dat dozen met verrassingen erin populair zijn en dat er voor ieders interesse wel een of andere doos op de markt is. Van deze doos word ik helemaal blij! Een doos vol handgemaakte stationery stuff!

Stationery Box
Een vriend van mij bestelde ooit een soortgelijke box voor ons, maar die wil ontzettend tegen. Er zat heel weinig in en het was ook niet super boeiend. Helaas! Maar de foto’s liegen er niet om en laten zien dat deze dozen gevuld zijn met lekkers voor de papierfreaks onder ons!

Stationery Box
De doos kost €32,50 of €95, voor drie keer- (excl. verzendkosten) en komt iedere twee maanden uit. Ik heb voorlopig even geen centjes over om hem te bestellen, maar dat zal zeker binnen een paar maanden gebeuren!

Stationery BoxIk word zo hebberig en gelukkig als ik de foto’s zie, maar die zijn dan ook wel heel mooi gemaakt. Je ziet gewoon dat de oprichtster hier een passie voor heeft. Ik wou dat ik dit zelf op de markt had gebracht en kan niet wachten tot mijn eerste doos op de deurmat valt. Je kunt trouwens nu alvast een bestelling plaatsen voor de Stationery Box die in mei uitkomt.

Stationery Box

De Stationery Box is verkrijgbaar via http://www.likestationery.com (waar je je hart kunt ophalen met heel veel moois) en is zeker een bezoekje waard, al is het maar om nog meer van deze mooie foto’s te bekijken.

Zijn jullie door deze mooie foto’s al overtuigd en gaan jullie ook voor de stationery box? Of hebben jullie al ervaring met andere ‘dozen’? Ik zwijmel nog even weg…

 

Een gedachte over “Hebben: Stationery Box!

Geef een reactie

