New Stuff: Flamingo Vans!

Het valt me op dat ik de laatste tijd wel heel veel “new stuff” plaats, maar dat is echt toevallig hoor! Normaal koop ik niet zo veel. Ik verkocht wel een paar Nike Air Max via Marktplaats en van dat geld mocht ik iets nieuws kopen. Ik ben zebra- en flamingo-fan en toen ik deze schoenen bij Sneakers zag staan besloot ik dat het meant to be was en nam ik ze mee. Kijk mee naar mijn Flamingo Vans!
Vans Flamingos

Oorspronkelijk zat ik op deze vans te azen (klik hier). Ik vind zebra’s prachtige beesten en die staan er natuurlijk op, maar ik kreeg niet dat speciale gevoel dat ik soms bij schoenen voel. Ik liet ze staan en gelukkig maar, want toen ik donderdag Sneakers binnenliep had de eigenaar deze Flamingo-gympen net binnengekregen. Ik word super vrolijk van de print en ze lopen ontzettend lekker.

Vans FlamingosVan Vans heb ik eigenlijk maat 36,5 nodig, want 36 is te klein en 37 te groot. Ik besloot (zoals ik vrijwel altijd doe, schoenen passen niet vaak perfect) voor maat 37 te gaan en thuis deed ik er zooltjes in. Opgelost! Ze kosten trouwens €69,99, maar ik had nog een kortingsbon van mijn gespaarde punten dus nam ze mee voor €62,50.

Vans FlamingosOké, ik heb dan nu wel fantastische eye catchers in mijn kast staan, maar hoe combineer ik deze eigenlijk? Daar ben ik nog niet helemaal over uit. Het wordt snel te druk en ik ben zo’n match-persoon. Ook al lijken mijn outfits vaak een chaos, toch moet er iets inzitten dat in mijn hoofd perfect bij elkaar past. Gelukkig is mijn garderobe inmiddels compleet in mijn huis aanwezig. Weliswaar in dozen (die vandaag echt gaan schreeuwen om uitgepakt te worden, want ik kan nergens meer bij), maar ik heb vast genoeg kleding om deze toffe gympen bij te dragen.

Vans FlamingosWat vinden jullie van deze schoenen? Te druk? Te gek? En zouden jullie het ook lastig vinden deze te combineren? Lemme know!

 

3 gedachtes over “New Stuff: Flamingo Vans!

Geef een reactie

