New Stuff: Adidas Camouflage Holdall

Een fijne tas voor elke dag is nog een opgave om te vinden. Op de Adidas webshop kwam ik een toffe tas tegen mét legerprint en fake leather details, die ook nog eens in de sale was. Ik klikte hem aan, rekende af en een paar dagen later ontving ik het pakketje. De tas is iets groter dan ik had verwacht (zelfs mijn 15″ MacBook Pro past erin) maar ik ben er echt heel erg blij mee! Op mijn Instagram had je hem al kunnen zien, en voor wie dit gemist heeft: kijk mee naar mijn Adidas Camouflage Holdall.
M30772_41_detail Adidas is een merk dat goed bij mij past. Stoer, comfortabel, een beetje apart en vrolijk. Ik vind het eigenlijk niet zo leuk om sportkleding als dagelijkse kleding te dragen, maar ik merk dat ik steeds vaker de Adidas store binnenloop en dan ook bij de shirts en andere kledingstukken kijk. Wie weet…
Adidas Camouflage Holdall

Op dezelfde avond als dat ik mijn Adidas Superstar sneakers bestelde bij Footlocker, plaatste ik ook een order bij de officiële Adidas webshop. Omdat ik de schoenen moest terugbrengen en een maat groter moest bestellen was het heel toevallig dat de goede maat van mijn sneakers tegelijk met mijn tas werd bezorgd. Twee pakjes in één keer dus! En ik ben gek op pakjes uitpakken (ja, zelfs als ik het zelf besteld heb) dus mijn dag was weer helemaal goed.

Pakketjes AdidasDe productbeschrijving van de tas op de Adidas webshop:

  • Hoofdvak met rits; Klein voorvakje met rits en contrasterende treklip van imitatiesuède ; Ritsvak en vakje voor mobiele telefoon binnenin
  • Twee webbinghandvatten
  • Camouflageprint en zijpanelen van PU met structuur
  • Afmetingen: 10 cm x 40 cm x 34 cm
  • Body: Enkel geweven, 100% polyester; Zijpanelen: Imitatieleer, 100% polyurethaan

Adidas Camouflage Holdall

Adidas Camouflage Holdall

Ik weet zeker dat ik deze zomer heel veel plezier van deze handige tas zal hebben!
Wat vinden jullie van Adidas items in dagelijkse outfits?

 

7 gedachtes over “New Stuff: Adidas Camouflage Holdall

Geef een reactie

