Outfit: #LOVE

Gisteren was het dan ein-de-lijk mooi weer en ik kreeg meteen zin om dit jurkje van één van mijn favoriete boetiekjes in Rotterdam aan te trekken. Met een paar leuke sneakers, panty en een vestje was het heel goed te doen en het vrolijke printje in combinatie met het zonnetje zorgden voor een goed humeur! Kijk mee naar mijn lente-outfit!

_DSC4091

Ik droeg een jurkje van het boetiekje Imagine by Kim, vestje dat ik 9 jaar geleden bij Peek en Cloppenburg kocht van Review, horloge van Swatch en Nike Air Force sneakers.
_DSC4090

_DSC4093

_DSC4092

_DSC4089

_DSC4086

2 gedachtes over “Outfit: #LOVE

Geef een reactie

