Favs van: Loavies

Op Facebook staan er vaak voorgestelde apps / websites / weetikhetwat op mijn tijdlijn. Ik klik vrijwel nooit iets aan, maar eens moet de eerste keer zijn en zo belandde ik op de website http://www.loavies.com. Een mooie, frisse webshop vol leuke en betaalbare kleding, accessoires en interieurspulletjes. De kleding vind ik erg leuk, maar is niet helemaal mijn ding. De (home) accessoires daarentegen wel! Kijk mee naar mijn Loavies favorieten!

Loavies Pink Skirt

Rok €29,95

Loavies Sunnies

Sunnies €14,95

Loavies Watch

Watch €19,95

Loavies Oorbellen
Oorbellen €6,95
Loavies Ring

Ring €4,95
Loavies Basket
Fruitschaal €14,95
Loavies Kitchen Keukenrekje €34,95

Flamingo Pillow Loavies

Flamingo kussen €24,95
Loavies Flamingo Pillow
Flamingo kussentje €24,95

Loavies Pillow
Kussen €24,95

Loavies Triangle Pillow
Kussen €19,95

Kijk voor nog veel meer leuke kleding en (home) accessoires op de website! Ik ben overtuigd en ga binnenkort eens een bestelling plaatsen. Wat vinden jullie van Loavies?

Geef een reactie

