Outfit: Dreamer

Zoals ik verleden keer al schreef: dit is geen fashionblog (dus geen modellenposes en prachtige foto’s), maar ik vind het wel leuk af en toe iets van mijn garderobe aan jullie te showen. Deze outfitfoto’s zijn verre van scherp (in het vervolg zal ik mijn Nikon D3100 gebruiken) maar ik vond mijn paasoutfit toch tof genoeg om aan jullie te showen. Ik laat jullie een van mijn lievelingsshirts zien die perfect matcht bij mijn laatste tatoeage.
Dreamer TattooDeze tatoeage liet ik een half jaar geleden zetten en dit shirt vond ik bij The Sting. Het was het laatste exemplaar en een maat L, maar oversized staat dit t-shirt ook erg leuk en ik kreeg hem van mijn vriend.

Dreamer Tee

Ik draag naast het t-shirt van The Sting een zacht vest van de Primark, zwarte “gladde” broek van Fifty Four, sneakers van Adidas en horloge van Swatch.

Dreamer Tee

Dreamer Tee

Het skateboard was niet helemaal mijn ding, ik kon er amper recht op blijven staan, laat staan een stukje vooruit komen. Mijn vriend heeft vroeger veel geskateboard en wilde dat ik een “ollie” zou leren, maar verder dan onderstaande ‘stunt’ kwam ik niet :p

Dreamer Tee

2 gedachtes over “Outfit: Dreamer

Geef een reactie

