New stuff: Kussens!

Verleden week kon je lezen dat ik ontevreden was over de kussens op mijn bank. Ik maakte een selectie van kussensloopjes die ik mooi vond en voegde daad bij woord: ik ging op kussenjacht. Ik slaagde meteen bij de H&M, scoorde er nog twee bij het Prijzencircus van de V&D en op advies van mijn moeder vond ik nog twee leuke hoesjes bij de Zeeman. Stiekem wil ik er nog twee kussens met patroontjes bij, omdat het nu wel erg veel dier op één bank is (en dan verplaats ik twee kussens naar de stoelen), maar voor nu ben ik een tevreden student! Kijk mee naar de kussens die mijn bank een boost hebben gegeven!
KussensAls eerste ging ik naar de H&M in de Koopgoot in Rotterdam, want daar is op de bovenste verdieping een H&M Home aanwezig. Ik had een budget van €50,- en rekende uiteindelijk precies €49,95 af omdat ik ook nog andere leuke spulletjes meenam.

H&M Home KussensDe sloop met de bok (wat is het precies?) was toevallig in de sale, dus die nam ik mee voor maar €3,-. De sloop met de bizon kostte €14,99 en voor het parkietje betaalde ik €7,99.

Kussens V&DIk ben gek op bloemen en toen ik deze sloop zag was ik meteen verliefd. Mijn vriend vindt wolven erg mooi dus die hoes wilde ik graag “voor hem”, maar ik vond ze nog best prijzig. Tot ik een bordje zag hangen met daarop “Prijzencircus: Kussens, 25% korting”. Ik rekende totaal €20,23 af.

Kussens ZeemanOmdat onze bank erg groot is, moesten er nog twee slopen bij. Ik heb al twee mooie op het oog (die ook op de inspiratielijst staan), maar die zijn vrij prijzig. Mijn moeder zei dat ze bij de Zeeman hele leuke sloopjes met dieren hadden, en ik besloot even langs te gaan. Ik nam deze twee mee voor maar €1,99 per stuk. Ze hadden overigens ook kussenslopen met toffe prints van New York City, Londen en andere dieren. Aanrader dus!

Binnenkort zullen er misschien toch twee andere kussens op de bank liggen, maar voor nu stoor ik me er niet meer aan en is onze bank in ieder geval een gezellige plek geworden!

Welke sloop vind jij het mooist?

 

Geef een reactie

