Outfit: Hogwarts Tee

Allereerst wil ik graag zeggen dat dit geen fashion blog is, dus prachtige foto’s en modellenposes hoeven jullie van mij niet te verwachten. Toch vind ik het leuk af en toe iets van mijn kleding te laten zien, omdat ik mode natuurlijk wel heel leuk vind. Vandaag laat ik jullie mijn beste aankoop van de Primark ever zien: mijn Hogwarts t-shirt!
Hogwarts T-shirtTwee weken geleden ging ik met mijn vriend even naar Zuidplein en ik kon niets vinden dat ik leuk vond. De Primark vind ik altijd een hel, maar het was een doordeweekse dag en als ik er eenmaal ben zie ik toch vaak leuke items. Ik draag uitsluitend leuke sokken en daar slaag ik bij de Primark altijd goed voor. Ze blijven ook heel lang mooi, in tegenstelling tot de sokken met toffe printjes van bijvoorbeeld New Look.

Ik was dan ook heel gelukkig toen ik maar liefst drie paar Harry Potter-sokken voor €3,50 zag liggen. Eenmaal op de herenafdeling vond ik er dit fantastische t-shirt bij voor maar €10,-. Als grote Harry Potter-fan kon ik deze natuurlijk niet laten liggen. Sterker nog, ik kocht twee pakken sokken en twee t-shirts omdat mijn vriendin Isis jarig was geweest en ook gek is op de Potter-boeken. Voor haar kocht ik verder nog een leuke armband en mijn vriend scoorde een trui met de Engelse vlag en een festival-bril.

Harry Potter T-shirt Socks

Het t-shirt draag ik met een spijkerblouse en zwarte kokerrok van H&M, sneakers van Adidas en horloge van May 28th. Een outfit die volgens de regels misschien niet helemaal klopt, maar zo zul je me vaak aantreffen.

Harry Potter T-shirt

3 gedachtes over “Outfit: Hogwarts Tee

Geef een reactie

