New stuff: Superstars for Superdork

Met een zwak voor sneakers baalde ik de afgelopen maanden enorm. Ik kon niets vinden dat aan mijn eisen voldeed. Toen ik eindelijk toffe Adidas Superstar sneakers had gespot, was mijn maat nergens meer te krijgen. Mijn vriend vond het erg vervelend voor mij, maar ik zei meteen: Waarschijnlijk komt er iets beters op mijn pad. En jawel! Op internet vond ik hét perfecte paar voor mij. Kijk mee naar mijn nieuwe liefdes!
Adidas Superstar Farm Geo

Omdat de Adidas Superstar’s nu zo in de mode zijn, vind ik ze eigenlijk een stuk minder leuk. Begrijp me niet verkeerd, ik vind mode ontzettend leuk en draag heus geen aparte kleding, maar ik heb er altijd een beetje een hekel aan als iedereen opeens met hetzelfde loopt omdat het zo hip is. Toch gaat mijn smaak altijd nog voor mijn principes (zo heb ik ook een bontkraag en zat kleding dat vast gemaakt is door kindjes uit ontwikkelingslanden, dingen waar ik ook niet per se achter sta) en zo werd ik verliefd op onderstaand paar:
adidas superstar snake red

Helaas nergens meer in mijn maat te krijgen en na een rondje webshops vond ik een paar dat nóg beter bij mij past. En zo kwam ik terecht bij deze pareltjes:

Adidas Superstar Farm GeoIk bestelde ze zonder te twijfelen in een halve maat groter dan ik normaal heb (op aanraden van een vriendin) en, ook al kwamen ze helemaal uit Engeland, binnen twee dagen werden ze bezorgd. Normaal draag ik maat 36,5 en van Nike Air Max maat 37,5, dus maat 37 moest wel goed zijn. Niet dus… Ik trok één schoen aan en voelde meteen dat mijn teen tegen de rand kwam. Nu heb ik van de zomer een enorme fout gemaakt door een paar Nike Air Max een maat te klein te bestellen (helemaal vanuit Amerika) en die verkoop ik nu omdat ik er echt niet op kan lopen. Ik moest dus terug.

Gelukkig biedt Footlocker uitstekende service. Boven de 80€ betaal je sowieso geen verzendkosten, en je kunt kiezen om ze terug te sturen of naar de winkel te brengen waar ik mijn geld meteen terug kreeg. Diezelfde avond bestelde ik ze opnieuw, dit keer in maat 38. Gisteren werden ze bezorgd en ze zitten super! Weliswaar iets te groot, maar door mijn halve maat heb ik vaak zooltjes in sneakers die iets te groot zijn (omdat een maat kleiner dan weer echt te klein is).

Adidas Superstar Farm Geo

Ik ben helemaal happy! Ik heb ze nog nergens in de Nederlandse winkels gezien, dus dat maakt het extra leuk. Ik bestelde ze voor €89,99 op de webshop van Footlocker.

Loop jij ook rond op Superstars?

2 gedachtes over “New stuff: Superstars for Superdork

Geef een reactie

