New Stuff: Strakke lijnen en lieve letters

Vandaag ging ik naar de H&M voor kussenslopen en andere leuke spulletjes voor in huis, en bij toeval liep ik langs de KKEC (voorheen de Expo). Daar zag ik in de etalage de slinger die ik al een tijdje wilde bestellen (en die steeds uitverkocht was) en kocht ik een mooi fotolijstje voor mijn vriend, omdat we vandaag 10 maanden samen zijn. Het kastje was voorheen niet mijn favo plek in onze woonkamer, maar met de nieuwe spulletjes vind ik het echt super geworden! Kijk mee naar onze nieuwe, mooie spulletjes.

Foto 30-03-15 19 20 25

De letter banner van A Little Lovely Company had ik al heel lang op mijn wish list staan, maar op de webshop is hij chronisch uitverkocht. Ik rookte nog even een sigaretje voordat ik de metro weer instapte, en zo viel mijn oog op de slinger. Voor €12,99 nam ik hem mee en voor die prijs kreeg ik de volgende letters / cijfers / symbolen:

letter-amountsOmdat ik een enorm klef vriendinnetje ben hing ik ze op in I Love You vorm als verrassing voor Tim, maar ik ben natuurlijk ook van plan er andere leuke creaties mee te maken.

Verder kocht ik dit prachtige Umba Prisma fotolijstje voor maar €12,50. Ik had deze lijstjes al eerder op internet voorbij zien komen, maar had ze nooit in het echt gezien en wist ook niet dat ze zo goedkoop zijn. Onder het mom van “leuke verrassing voor Tim” nam ik hem mee en bij Foto Klein drukte ik onze lievelingsfoto uit Parijs direct af. Ik vind het 3-D effect en de strakke lijnen super mooi. Stiekem ook een kadootje voor mijzelf dus ;-).
fotolijst-prisma---small---umbra[0]

Foto 30-03-15 21 16 58 Foto 30-03-15 21 17 07

Naast de kussenslopen (die ik een andere keer zal tonen) kocht ik het volgende bij H&M Home:

Foto 30-03-15 16 08 57

Ik ben gek op bloemen en wij hebben dus altijd bloemen in verschillende vazen staan. Soms knakt er weleens een stengel, en dan vind ik het zonde om de bloem weg te gooien. Met dit kleine vaasje (€2,99) staan ze er voortaan toch mooi bij.

De kaarsenstandaard (€7,99) vind ik prachtig vanwege het strakke en simpele design en het mandje (€4,99)  wilde ik eigenlijk in het groot om mijn plaid in te doen, maar die hadden ze niet in de winkel dus vandaar dat ik dit leuke kleintje meenam. Beiden kan ik helaas niet vinden op de webshop, maar ze zijn in ieder geval te vinden bij de H&M in de Koopgoot (Rotterdam).

Dat was het! Een blije Britt, een verraste Tim en een vrolijk huis! Eindelijk, want die kale muren begon ik goed beu te worden. Naast alle kaarsjes en bloemen gaat het huis met deze spulletjes eindelijk echt leven!

Een gedachte over “New Stuff: Strakke lijnen en lieve letters

Geef een reactie

