Wishlist: Sandqvist Hege

Vrijwel nooit bestel ik iets online, maar sinds een paar avonden ga ik toch wat webshops af. Opeens viel mijn oog op een rugzak. En niet zomaar één! Ik ben verliefd op de Sandqvist Hege (of Hugo, zoals Zalando hem noemt). Kijk mee om de prachtige tas waar ik voor ga sparen te bewonderen!
Sandqvist Hege

Het gaat om deze rugzak:

Sandqvist Hege

 

Niet alleen vind ik het design en de combinatie van leer en canvas prachtig, maar zelfs mijn 15 inch MacBook Pro past er in! Ik ben geen meisje dat haar laptop in een handtas propt omdat ze per se met een hippe tas wil rondbanjeren. Nee, ik struin stad en land en dus ook de universiteit af met een roze Eastpak.

Een rugzak vind ik ontzettend handig, vooral omdat mijn laptop bijna overal mee naartoe gaat en er dan nog genoeg ruimte is voor boeken en eten en drinken. Maar af en toe is mijn Eastpak gewoon niet goed genoeg voor bepaalde gelegenheden. Deze rugzak zal ik heus niet elke dag op mijn rug hijsen, daar is hij te mooi voor. Maar hij zou een leuke outfit zeker afmaken en niet misstaan als ik gelijk uit school ergens heen moet.

Sandqvist Hege Sandqvist HegeSmoorverliefd op een rugzak. Maar het prijskaartje liegt er niet om. €219,- moet er voor dit pareltje worden afgetikt. Natuurlijk schrok ik van de prijs, maar ik investeer vrijwel nooit in mooie tassen dus ik ben zeker bereid hiervoor te gaan sparen.Sandqvist heeft trouwens nog veel meer prachtige tassen, ook in wat lagere prijsklassen. Voor nu kwijl ik nog even weg bij de foto’s.

Sandqvist Hege

http://www.sandqvist.net/en/

Geef een reactie

