To write, wrote, written

Al dagen ben ik onrustig. Ik wil bloggen, schrijven, vloggen voor mij part. Maar ik ben elke dag zo moe. Mijn tijd gaat op aan school, werk, Tim en vrienden, maar tijd voor mijzelf is er eigenlijk niet meer bij. Dat ga ik veranderen.
Vanaf vandaag wil ik echt wat meer tijd voor mijzelf gaan nemen. Niet alleen om te bloggen, maar ook om lekker even alleen te kunnen knutselen, lezen of zomaar aan mijn bureau te zitten. Ik ben iemand die niet altijd met mensen kan zijn en dat ben ik de laatste tijd wel. Daar word ik erg onrustig en chagrijnig van. Dus:Β back on track!Β 

Loca

p.s.
Ik heb per ongeluk heel veelΒ foto’s van WordPress verwijderd, waardoor nu alleen maar kruisjes te zien zijn bij oude posts. Ik erger me er ontzettend aan, maar de foto’s die ik speciaal voor mijn blog heb gemaakt heb ik veelal verwijderd van mijn telefoon en laptop. Binnenkort zal ik de kruisjes proberen te vervangen door nieuwe foto’s!

Geef een reactie

