Moe

Vandaag heb ik mijn allerlaatste collegedag van 2014 gehad. Ik ben echt toe aan vakantie, vandaar dat ik ook weinig heb gepost de afgelopen dagen. Ik ben ontzettend moe en een beetje onrustig in mijn hoofd. Vandaag en morgen ben ik bij mijn vriendin Isis in Elst (Utrecht) en gaan we naar The Hobbit en vanaf volgend jaarΒ zal ik proberen het bloggen wat consistenter vol te houden. Dat het zo’n wirwar in mijn hoofd is komt vooral omdat ik het nog steeds heel moeilijk vind om een goede balans te vinden tussen mijn werk / studie / vriendje / vrienden en vriendinnen / tijd voor mezelf. Ik heb snel het gevoel het niet goed genoeg te doen en ik wil deze vakantie dan ook gebruiken om alles even goed op een rijtje te krijgen en keihard aan school te werken zodat ik Β me in mijn laatste twee collegeweken daar niet zo druk over hoef te maken. Nu nog even gapen, straks lekker naar de film en morgen lekker uitslapen! Welterusten πŸ™‚ Gaaaaap

Geef een reactie

