X-mas Cards

Al sinds ik klein ben vind ik het leuk om zelf kaarten te maken. Vroeger vooral 3-D, maar sinds mijn 8e zijn mijn knutsel-skills niet echt vooruit gegaan, dus plak ik nu vooral dingen op en probeer er iets leuks van te maken. Ik deed inspiratie op via Pinterest en heb al wat kerstkaarten gemaakt. Het zijn geen kunstwerken, maar leuk om te doen is het wel!

Xmas Cards

Ik heb sinds mijn kindertijd vrijwel niets weggegooid als het om knutselspulletjes gaat. Daarom heb ik nu een belachelijk uitgebreide verzameling strikjes, papier, stickers, stempels… Noem maar op! Ik weet dat het totaal niet hip of cool is, maar ik vind het gewoon heerlijk om RTL-gemist aan te zetten en een beetje te zitten knippen en plakken. 
Knutselspullen

Op Pinterest vond ik de “Merry-draadjes”, die je op de middelste twee kaarten hieronder ziet en dat vind ik heel schattig staan. De rechterkaart heb ik gemaakt met een stuk kerstboom van verleden jaar (ik zei toch, ik bewaar ALLES) en oude kraaltjes.

Xmas cards

Xmas Cards

Het zijn geen prachtjuweeltjes, maar het is in ieder geval leuk om te doen en zolang ik ze niet naar formele relaties stuur kan er weinig misgaan ;-).

Maken jullie wel eens zelf kaarten?

Xmas

Geef een reactie

