SRPRS.ME

Ik houd heel, heel, hééél erg van reizen. Dit jaar ben ik alleen naar Finland geweest en een dagje naar Parijs, omdat ik met mijn Bachelor scriptie zat. En natuurlijk ook omdat het snel veel geld kost. Nu ben ik wel het type dat van een goede dosis avontuur houdt en ik ben dan ook laaiend enthousiast over het concept van SRPRS.ME!

Srprs.me

SRPRS.ME heb je misschien wel op Facebook voorbij zien komen, want ik zie steeds meer likes onder de posts verschijnen. Het concept is vrij simpel: Voor weinig geld ga jij naar een bestemming. En welke dat is ontdek je pas op het vliegveld! Hoe tof is dat?!

Hoe werkt het?
Je kiest eerst een type vakantie uit de zeven categorieën: Adventure, Sunsation, City Tripping, Manly, Girls Only, 2015 Blast Off en Broke. En Broke is de categorie die het beste past bij ons karige studentenbudget, je gaat namelijk 3 of 4 dagen weg vanaf €120!

Je boekt je ticket, betaalt en dan moet je simpelweg afwachten. Ongeveer een week voor vertrek ontvang je een envelop met daarin een krascode en de tijd dat je op het vliegveld moet zijn. Die krascode kun je invoeren op je persoonlijke pagina, en zo vind je uit waar je naartoe gaat. Maar het is natuurlijk veel leuker om gewoon te wachten tot je op het vliegveld bent zodat het echt avontuurlijk en een echte verrassing is. Het enige wat je tot die tijd weet is het aantal dagen dat je weggaat en het klimaat van de bestemming.

Over het algemeen zoekt SRPRS.ME een bestemming voor je die niet in het rijtje London / Paris / Barcelona valt. Maar stel dat je daarheen gaat, zorgen ze er wel voor dat je in een bijzonder hotel of hostel verblijft.

Je kiest voor SRPRS.ME als je avontuurlijk bent ingesteld, houdt van verrassingen, open staat voor nieuwe dingen of gewoon eens iets anders wilt. Ik beschouw dit als een innovatie op het gebied van reizen en denk dat dit ook zeker de toekomst is. Het nieuwe backpacken, maar dan anders ;-).

Ik ben in ieder geval verkocht en weet zeker dat ik in 2015 een SRPRS.ME vakantie ga boeken!

Meer weten? Kijk op www.srprs.me! Daar vind je alle informatie over de soorten reizen die ze aanbieden én lees je reviews van andere avonturisten.

Een gedachte over “SRPRS.ME

Geef een reactie

