Postpapier

Weet je nog, zo’n 15 jaar geleden? Toen we nog brieven schreven met de hand? Ik had een handvol penvrienden die ik regelmatig voorzag van uitgebreide brieven, beplakt met stickers en vol verhalen over mijn garnalenleven. Ik vind het hartstikke fijn dat ik door WhatsApp altijd verbonden ben met mijn vrienden en vriendinnen, maar er gaat toch niets boven een ouderwets kaartje of een lief briefje geschreven op mooi postpapier.

Brieven

Bij De Bijenkorf kocht ik verleden jaar deze geweldige Paperchase Writing Set. Er zit mooi papier in en mooie enveloppen en adreskaartjes die je op de enveloppen kunt plakken. Soms kleur ik een aantal bloemen op de voorkant van het papier in. De doos zelf vind ik al super mooi en het geeft toch een heel ander gevoel dan een berichtje op je telefoon typen. Deze doos kostte 15 euro.

Writing set    Writing set

Voor het Sinterklaasspel kocht ik bij de Hema deze leuke postsetjes die ik zelf ook weer “won” en ik heb er al vier brieven mee geschreven, dus het is al bijna op. Dit is echt een leuke budgetaankoop, want voor €1,- krijg je 6 velletjes postpapier en 6 enveloppen. Voor nog een euro extra koop je een setje met 3 vellen stickers, confetti (in allemaal leuke vormpjes, maar het is al op dus helaas geen foto) en naamlabels. Ik kan het niet vaak genoeg zeggen: Ik ben gek op Hema!

Postpapier Foto 08-12-14 16 12 57

Vinden jullie het ook jammer dat handgeschreven kaarten en brieven zo goed als verleden tijd zijn? Ik in ieder geval wel.

Blijf schrijven!

Geef een reactie

