Oxford Office Books

Ja, daar komt ze weer met d’r notitieboekjes hoor. Ik heb namelijk een merk gevonden dat mij helpt beter te studeren. De meeste mensen kunnen zich waarschijnlijk niet helemaal vinden in mijn licht autistische obsessie voor papier, maar de Oxford Office Books zijn notitieboeken waarmee ik écht beter kan studeren… OXf Mijn moeder nam een Oxford boekje mee van haar werk en ik was meteen verkocht. Normaal gesproken typ ik alles uit (colleges, PowerPoints, book summaries) maar dit blok besloot ik old skool te werk te gaan en mijn toevlucht te zoeken in pen en papier, wat tenslotte twee van mijn favoriete dingen op de wereld zijn. En het werkt! Wat deze boekjes nou zo geweldig maakt? Het ‘optik-papier’! Ik word onrustig van papier waarbij de inkt doordrukt, dus als ik al pen en papier gebruik schrijf ik meestal met een normale balpen. Het papier van de Oxford Office Books drukt vrijwel niet door, en daardoor kan ik fanatiek aan de slag met mijn geliefde Stabilo-pennen. De colleges, PowerPoints en samenvattingen van het boek hebben allemaal een eigen kleur waardoor mijn notitieboek erg overzichtelijk is. Uitschrijven kost natuurlijk veel meer tijd dan typen, maar daardoor neem ik de stof wel beter in me op. Oxf2 Het eerste boekje gebruikte ik voor sociologie en deze week heb ik er twee bijgekocht. Een grote voor statistiek en een kleine voor, nouja, een ander vak in de toekomst. Ze zijn best prijzig (reken op zo’n 5 euro voor het kleine formaat), maar voor mij zijn ze het dubbel en dwars waard. Ik heb ze bij V&D gekocht, maar ze zijn niet via de site te bestellen. Snel op naar de winkel dus, en tot 7 december krijg je 20% korting! Of kijk op de website van beslist. Ik heb altijd gedacht dat ik niet goed was in studeren en voor het eerst heb ik het gevoel dat ik het wel kan. En ja, daar heb ik stomme dingen bij nodig zoals een agenda én een desk planner én een brain book én gekleurde pennen én een fijn notitieboek. Maar het doel heiligt de middelen, toch?! Oxf3

Een gedachte over “Oxford Office Books

Geef een reactie

